Paroles-musique.com

The best of music in lyrics !

Traduction de New Day - Alicia Keys
  • Top
Visits (Day/Week/Month)
0 - 0 - 0
New Day Alicia Keys lyrics translation sheet
  • Language : EN
  • Networks :
Alicia Keys - New Day lyrics New Day - Alicia Keys French translation
MP3 Download on iTunes
Official lyrics {New Day}

AK, New day
AK, auu!

Party people say, party people say
Ay, it’s a new day
It's a new day
The world is getting ready, everybody's ready, yeah
For a new day
For a new day
Celebrate and say, ay, ay, ay, ay

It's alright to feel however you want to
There's no limitation no
Fill up your life, let me see your hands up one time
I celebrate mine, cause I ain't gonna get no more
So we can do this all night
One time, everybody say ay ay oh

There's a feeling that I got that I can't give up
Feeling in my heart that I can't get over
I know that it's coming let the sun come up
Tell me do you feel the same, everybody say

Party people say, party people say
Ay, it’s a new day
It's a new day
The world is getting ready, everybody's ready, yeah
For a new day
For a new day
Celebrate and say, ay, ay, ay, ay

Take a look in my eyes, can't you see I'm ready
Come along, let's get it, eh
If you wanna touch the sky, hands in the air one time
All night, and all day
I'mma live it loud like there's only one life
Left to live it up, one life left to live it up

There's a feeling that I got that I can't give up
Feeling in my heart that I can't get over
I know that it's coming let the sun come up
Tell me do you feel the same, everybody say

Party people say, party people say
Ay, it’s a new day
It's a new day
The world is getting ready, everybody's ready, yeah
For a new day
For a new day
Celebrate and say, ay, ay, ay, ay

Clock's on the wall
It's now or never at all
I'm gonna give it my all
Whether I rise or fall
I’m gonna give it my all

Party people say, party people say
Ay, it’s a new day,
Tt's a new day
The world is getting ready, everybody's ready, yeah
For a new day,
For a new day
Celebrate and say...

Celebrate and say...

Celebrate and say...

Celebrate and say...
translation
  • Lyrics copyright : Legal lyrics licensed by MusiXmatch
    Musixmatch.com
    Writer(s): Amber Streeter, Curtis James Jackson, Kasseem Dean, Trevor Lawrence, Andre Young, Andre Brissett, Andre S. Brissett, Marshall B. Iii Mathers, Alicia Keys, Alicia Augello-Cook, Ryan Montgomery, Trevor Lawrence Jr Copyright: Shroom Shady Music, Emi Blackwood Music Inc., Songs Of Universal Inc., Lab B Music, Sony/ATV Tunes LLC, Artegia Music, Underdog East Songs, 50 Cent Music, Emi April Music Inc., Songs Of So Fab Music, Universal Tunes A.D.O. Songs Of Univers, Am Bee Street Publishing, Lellow Productions, Kobalt Music Copyrights S.a.r.l., Monza Ronza, Irving Music Inc., Emi, Ain'T Nothing But Funkin' Music, Warner-tamerlane Publishing Corp., WB Music Corp. Lyrics powered by www.musiXmatch.com
  • Translation credits :
MP3 Download on iTunes
Comments
Leave a comment for Alicia Keys - New Day translation

Name/Nickname

Comment
Paroles Musique is the best of music in lyrics : over 3 billion of song lyrics and tracks, 41 372 French translations and hundreds of thousands of music videos !
Our music community which gather together 124 440 members to keep a cultural database. This one permits to promote artists, understand lyrics and french translations as well as to watch music videos. Sign up for free to append your song lyrics or to facilitate musical culture access !
Facebook Twitter Fr
Artists and lyrics : Random selection of top song lyrics and artists
Céline Dion | Violetta | Le Roi Lion | Serge Gainsbourg | Bob Marley | Rihanna | Dalida | Kalash | Anne Sylvestre | Véronique Sanson | Coeur De Pirate | Jessie J | Amel Bent | Kyo | Pitch Perfect | Louane | All Time Low | Nana Mouskouri | France Gall | Black Eyed Peas | Les Compagnons De La Chanson | Nicki Minaj | Léo Ferré | Keen'V | Salvatore Adamo Creep | I Believe In You (feat Il Divo) | Vivre Pour Le Meilleur | Dorobucci | Mélissa | Still Loving You | Petite Émilie | Policeman Ft. Konshens | Le Bal Masqué | L'été Indien | Ya Zina Diri Latay | Problem (feat. Iggy Azalea) | L'histoire D'un Amour | Juste Une P'tite Nuite | Cho Ka Ka O | I Gotta Feeling | Il En Faut Peu Pour Être Heureux ( Le Livre De La Jungle ) | Ensemble (JJG) | Dust In The Wind | Tchic Et Tchac | Maps | Mon étoile (Voie Lactée) | Aserejé | A L'horizontal | Lie In The Sound
Password oversight
Registration (free)
So for these reasons and more we invite you to join us for free !
LEARN MORE AND SIGN UP...
Before posting form, you must select requested symbols to ensure us the form is not automatically filled by a bot (SPAM).
Select in the following order :
1| symbol to the left of the star
2| symbol at the bottom of the cloud
3| symbol to the left of the bulb