Paroles-musique.com

Le meilleur de la musique en parole !

Paroles Back Down par 50 Cent lyrics
  • Top
Visiteurs (Jour/Sem/Mois)
0 - 0 - 29
Fiche de Back Down 50 Cent lyrics
  • Langue : EN
  • Réseaux :
clip 50 Cent - Back Down video parole Back Down - 50 Cent lyrics
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles {Back Down}

Yeah, G-G-G-G-G-Unit! G-Unit!
Haha...

()
It's easy to see when you look at me
If you look closely, 50 don't back down
Everywhere I go both coast with toast
Eastside, Westside, I hold that mack down
Every little nigga you see around me
Hold a gun big enough to fucking hold shaq down
Next time you in the hood and see an ol' G

You ask about me, the young boy don't back down.

Any living thing that cannot co-exist with the kid
Must decease existin, little nigga, now listen
Yo mami, yo papi, that bitch you chasin
Ya little dirty ass kids, I'll fuckin erase them
Your succes is not enough, you wanna be hard
Knowing that, if you get knocked, you get fucked in the yard
Youza poptart sweetheart, you soft in the middle
I eat ya for breakfast, the watch was an exchange for your
necklace
and your boss is a bitch, if he could he would
Sell his soul for cheap, trade like to be Suge
You can buy cars but you can't buy respect in the hood
Maybe I'm so disrespectfull cuz to me you're a mistery
I know niggas from your hood, you have no history
Never poked nothing, never popped nothing, nigga stop
frontin
Jay put you on, X made you hot

Now you run around like you some big shot
ha, ha pussy...

()
It's easy to see when you look at me
If you look closely, 50 don't back down
Everywhere I go both coast with toast
Eastside, Westside, I hold that mack down
Every little nigga you see around me

Hold a gun big enough to fucking hold shaq down
Next time you in the hood and see an ol' G

You ask about me, the young boy don't back down.

"This rap shit is all fucked up now! What are we gonna do
now?
How we gonna eat man? 50 back around"

That's Ja's little punk ass thinking out loud
Southside till I die, that's just how I get down
I'm back in the game shorty, to rule and conquer
You sing for hoes and sound like the cookie monster
I'm the hardest from New York, my flow is bonkers
All the other hard niggaz, they come from Yonkers
It's been years and you had the same niggaz in the
background
You never gonna sell Mitsubishi Tah's and crack child
Them niggas they just suck, they no good
I ain't never heard a nigga say "they like them in the hood"

I'm back better than ever, on top of my game
Even them country boys sayin "50 we feelin you man"
Now stay the fuck outta my zone, outta my throne
I'm New York City's own... bad guy
Bad guy.

()
It's easy to see when you look at me
If you look closely, 50 don't back down

Everywhere I go both coast with toast
Eastside, Westside, I hold that mack down
Every little nigga you see around me
Hold a gun big enough to fucking hold shaq down
Next time you in the hood and see an ol' G
You ask about me, the young boy don't back down.

I ain't gonna tell nobody you pussy
I ain't gonna tell nobody you gettin extored
It ain't over... G-Unit!
I've been patiently waiting to blow
Ladies and gentlemen, welcome to the "50 Cent Show"
This is my life, my pain, my knife, my gun
Now that I'm back, you can't sleep
I'm a nightmare huh

You hired cops to hold you down cuz you fear for you life
well you done heard bout them guns I done bought, right?
I ain't going nowhere, I done told you nigga
I'm a G-Unit muthafuckin' soldier nigga
They not gon like you
I know, I know... haha
G-Unit!

"Oh, no he didn't say anything about Ja.
Okay? Ja is my boo. Okay?
Jeffrey Atkins ain't never hurt nobody.
And y'all know! Big things come in small packages!
Holla! Now, everything was cool until 50 Cent
came back into the picture.
They better not put they hands on Jeffrey. Okay?
'Cause first of all, they do not know that I am a 12-degree
pink belt.
Okay? I will dice his ass up like a little piece of celery.
Okay? 'Cause see, they don't know me.
Delicious, do they know me? Okay, I thought so.
'Cause you know that I know karate, and I will see him
and I will Jet Li his ass. Whoo-doo!"
  • Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur. Musixmatch.com
    Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Ron Feemster, Michael A. Elizondo, Theron Feemster, Andre Young, Curtis Jackson Copyright: Kobalt Music Copyrights S.a.r.l., Music Of Windswept, Ain'T Nuthin Going On But Funkin Music, Blotter Music, Elvis Mambo Music, Ain'T Nothing But Funkin' Music, 50 Cent Music, Feemstro, WB Music Corp. Lyrics powered by www.musiXmatch.com
MP3 Télécharger sur iTunes
Autres paroles de 50 Cent
Candy Shop
In Da Club
Many Men
P.i.m.p
Just a Lil' Bit
Best Friend
How We Do (feat The Game)
Disco Inferno
High All The Time
Best Friend Remix (feat Olivia)
Window Shopper
P.I.M.P. (G-Unit Remix Feat Snoop Dogg)
Hate It Or Love It (G-Unit remix)
Baby By Me (ft Ne-yo)
Hate It Or Love It (feat The Game)
Ayo Technology
What Up Gangsta
I Don't Know Officer (Lloyd Banks, Ma$e, Prodigy, Spider Loc)
When It Rains It Pours
I Ain't Gonna Lie
My Life (feat Eminem & Adam Levine)
Poor Lil Rich
The Realest Killaz (feat 2 Pac)
Hustlers Ambition
Cry Me a River (feat Justin Timberlake)
Talk About Me
21 Questions
Position Of Power
Wanksta
If I Can't
P.I.M.P. Remix (feat Snoop Dogg)
If I Can't Remix (feat Jay-Z)
Get Up
Baltimore Love Thing
Gotta Make It To Heaven
Outta Control
I'll Still Kill (feat Akon)
Don't Push Me
I'll Whip Ya Head Boy (feat Young Buck)
All Of Me (feat Mary j Blige)
Ghetto Quran (Forgive Me Pt. 1)
Outta Control Remix (feat Mobb Deap)
Hands Up High
Big Rich Town
I Get Money
G-Unit Soldiers
G-Unit/U.T.P.
Amusement Park
She Wants It (feat Timbaland, Justin Timberlake)
Can't Leave 'Em Alone (Feat Ciara)
G-Unit That's What's Up
P.I.M.P. (uncensored version)
I Know What You Like
Intro - Get Rich or Die Tryin'
Candy Shop (super clean)
P.I.M.P. (Snoop Dogg remix)
Candy Shop (feat. Olivia)
Porno Star
Disco Inferno (Live from Sessions @ AOL)
21 Questions (Feat. Nate Dogg)
Disco Inferno (Reggaeton remix)
Just a Lil Bit (Instrumental)
In da Club (clean)
Officer Ricky (Dissin Rick Ross, DJ Khaled, Lil Wayne)
I Get Money (Forbes 1,2,3 Remix)
Disco Inferno (instrumental)
Your Life's on the Line
In My Hood
Girl Gimme Yo Number
Simply the Best
You Don't Know
Get Rich or Die Tryin (Movie Trailer)
Fuck You (remix)
Ya Heard Me
Hit Your Ass Up
Guns for Sale
I Get Money (Straight to the Bank, Part 2)
I'll Whip Ya Head Boy
Strong Enough
Guess Who's Back
Candy Shop (album)
Gun Runner
Just a Lil Bit (explicit version)
You Took My Heart
Flight 187
Candy Shop (Feat. Olivia) (Prod. by Scott Storch)
Hands Up
In da Club (Blitz Intro)
Hustler's Ambition (instrumental)
Officer Down (unreleased dirty version)
Intro (Power of the Dollar)
Crazy
I Got Swag
Gangsta's Delight
Why They Look Like That
G-Unit
You a Killer? Cool
Get It Hot
Baby By Me
Many Men (Wish Death)
Commentaires
Postez une réaction pour 50 Cent - Back Down paroles

Nom/Pseudo

Commentaire
Paroles Musique c'est le meilleur de la musique en parole et légal : plus de 3 millions de titres et lyrics (paroles officielles), 42 595 traductions et des centaines de milliers de clips video !
Notre communauté de passionnés de musique réunit 129 026 membres afin de maintenir une base de données culturelle qui permet de promouvoir des artistes, comprendre les paroles, fournir des traductions etc. Inscrivez-vous gratuitement pour ajouter vos paroles de chansons ou participer à l'accès à la culture musicale !
Facebook Twitter Eng
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Saez | Le Roi Lion | Charles Aznavour | Beyonce | Disney | Maitre Gims | Eminem | Les Choristes | The Beatles | Léo Ferré | Tryo | Chantal Goya | Maxime Le Forestier | Kyo | Keen'V | Bruno Mars | Soprano | Grease | Jacques Douai | Etienne Daho | Aladdin | Sia | Booba | Calogero | 1789, Les Amants De La Bastille L'air Du Vent | Everything I Do I Do It For You | Nuit Et Brouillard | Attends-moi | L'Incantation De La Guérison | Wind Of Change | Dis, Quand Reviendras-tu ? | Tu Es Dans Pain | Je Veux y Croire | Maman La Plus Belle Du Monde | Salut Les Amoureux | Joyeux Anniversaire | Histoire D'un Premier Amour | Comment Te Dire Adieu | Eternal Flame | Prince Ali | Le Chien Dans La Vitrine | Beautiful Girls | Voyage Dans Le Temps | Aurélie | Young, Wild And Free (Feat. Wiz Khalifa) | Mi Amor | Just a Dream | J'en Déduis Que Je T'aime | Souffrir Par Toi N'est Pas Souffrir
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Alors pour ces raisons et bien d'autres nous vous invitons à nous rejoindre gratuitement !
EN SAVOIR PLUS ET OUVRIR UN COMPTE...
Avant d'envoyer le formulaire, vous devez sélectionner les éléments demandés pour que nous nous assurions que le formulaire n'est pas rempli automatiquement par un robot internet (SPAM).
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en bas de la valise
2| symbole en haut de l'appareil photo
3| symbole en haut de la cible