Wanksta lyrics 50 Cent parole
Fiche de Wanksta 50 Cent lyrics
artiste
parole Wanksta - 50 Cent lyrics
paroles officielles ♪ Wanksta ♪
Yeah, it's 50 A.K.A. Ferrari F-50
Break it down
I got a lot of living to do before I die
And I ain't got time to waste
Let's make it
You said you a gansta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You ain't a friend of mine, you ain't no kin
of mine
What makes you think that I'm a run up
on you with tha nine
We do this all tha time, right now we on
tha grind
So hurry up and cop and go selling nicks
and dimes
Shorty she so fine, I gotta make her mine
An ass like dat gotta be one of a kind
I crush 'em every time, punch 'em with
every nine
I'm fuckin' with they mind, I make 'em
press rewind
They know they can't shine if I'm around
the rhyme
Been on parole since '94 'cuz I commit
the crime
I send you my line, I did it three to nine
If D's ran up in my crib, you know who
droppin' dimes
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' a long time
And you ain't got nuttin'
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' a long time
And you ain't got nuttin'
Damn homie, in highscool you was tha
man, homie
What the fuck happened to you?
I got the sickest phonetta, when it come to
the chedda
Nigga, if you play with my paper, you
gotta meet my berretta
Now shorty think I'm a sweat her, sippin'
on Amoretta
I'm livin' once then deada, I know I can
do betta
She look good, but I know she after my
chedda
She tryna get in my pockets, homie and I
ain't gon' let her
Be easy, start some bullshit, she get your
whole crew wet
We in tha club doin' the same ol' two step
Gorilla Unit 'cuz they say we bugged out
'Cuz we don't go nowhere without toast
we thugged out
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' in a long time
And you ain't got nuttin'
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' a long time
And you ain't got nuttin'
Me I'm no mobsta, me I'm no gangsta
Me I'm no hitman, me I'm just me, me
Me I'm no wanksta, me I'm no acta
But it's me you see on your TV
'Cuz I hustle baby, this rap shit is so easy
I'm gettin' what you get for a brick to talk
greasy
By any means, partner, I got to eat on
these streets
If you play me close for sure I'm gonna
pop my heat
Niggas sayin' they goin' murd' 50, how?
We ridin 'round with guns the size of Lil'
Bow Wow
What you know about AK's and AR-15's?
Equipped with night vision, shell catchers
and inf-beams, huh
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' a long time
And you ain't got nuttin'
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin'
You said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin' a long time
And you ain't got nuttin'
Damn homie
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): John Freeman, Curtis James Jackson Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour 50 Cent - Wanksta paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
MP3 Télécharger sur iTunes
50 Cent - Wanksta parole
MP3 Télécharger sur iTunes
Autres paroles de 50 Cent
Big Rich Town
Many Men
Hustlers Ambition
P.I.M.P. (G-Unit Remix Feat Snoop Dogg)
In Da Club
Too Rich for the Bitch
Candy Shop
P.I.M.P. Remix (feat Snoop Dogg)
Baby If You Give It to Me
Look What You Made Me Do
Outta Control
Best Friend
P.I.M.P. (uncensored version)
I Don't Know Officer (Lloyd Banks, Ma$e, Prodigy, Spider Loc)
How We Do (feat The Game)
Who U Rep With (feat Bravehearts, Nas)
Baby By Me (ft Ne-yo)
I Ain't Gonna Lie
Just a Lil' Bit
Talk About Me
Porno Star
Disco Inferno
Intro - Get Rich or Die Tryin'
Window Shopper
If I Can't Remix (feat Jay-Z)
Follow My Lead (feat Robin Thicke)
Too Rich For The B*tch
OK, You're Right
Chase You Outta Here
50 Cent Interview #3
Ayo Technology (Radio Edit)
I Know What You Like
In The Club (Remix)(Feat. Diddy, Mary J. Blige & Beyonce)(Prod. by Dr. Dre)
Get In My Car
Hate It Or Love It (feat The Game)
21 Questions (Feat. Nate Dogg)
Cry Me a River (feat Justin Timberlake)
P.i.m.p
Ghetto Quran (Forgive Me Pt. 1)
When It Rains It Pours
Many Men (Wish Death)
Candy Shop (album version) (explicit)
Curtis 187
You Should Be Dead
Drama Never Ends
P.I.M.P.
Candy Shop (feat. Olivia)
I'm Supposed To Die Tonight (Explicit))
Get In My Car (Explicit))
Up in da Club
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Jean-Jacques Goldman | Patrick Bruel | Serge Gainsbourg | Johnny Hallyday | Grease | Kyo | Tryo | Ben E King | Sia | Serge Reggiani | Nana Mouskouri | Ray Charles | Grégoire | Hugues Aufray | Rihanna | Anne Sylvestre | Justin Bieber | Roméo Et Juliette | Yves Montand | Mireille Mathieu | Eminem | Diam's | Coeur De Pirate | Salvatore Adamo | Max Boublil

Vivre En Amour | Plus Rien | Je Voudrais Déjà être Roi | Cerf-volant | Le Pénitencier | Hello | Pepito | Dominique | What I've Been Looking For | Il En Faut Peu Pour Être Heureux ( Le Livre De La Jungle ) | L Italien | I Wanna Be Loved By You | Demande Au Soleil | Irreplaceable | Avec Simplicité | La Chanson Raciste | Si J'étais Un Homme | The Story Of The Impossible | Hero | En Mediterranee | J'aime Mon Pays | Colors | Les Clowns | Feel Good Inc. | Dynasty
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du smiley
2| symbole en bas de l'appareil photo
3| symbole à gauche de la valise
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid