Paroles-musique.com

Le meilleur de la musique en parole !

Paroles Don't Wanna See Your Face par John Butler Trio lyrics
  • Top
Visiteurs (Jour/Sem/Mois)
0 - 0 - 2
Fiche de Don't Wanna See Your Face John Butler Trio lyrics
  • Langue : EN
  • Réseaux :
clip John Butler Trio - Don't Wanna See Your Face video parole Don't Wanna See Your Face - John Butler Trio lyrics
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles {Don't Wanna See Your Face}

Boom, yeah, back on the scene
Where ya look good by being mean
Yeah, friend for another round
Bringing you up while laying it down

Damn, like jumping into the ring
Just a sing but it ain't nothing
Yeah man, foe or friend
Do you got ink or venom in your pen?

'Cause you think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn no, get out the door
Don't wanna see your face

Man, now watch that toe
I ain't a step ladder man, I don't think so
Whoa boy, what ya trying to do?
Are you writing a column or jumping the queue?

Queue, yes to your favorite scene
Not the Q to the R, to the S, to the T, to the U
Boy, between you and I
You don't know your truth from your lies, no

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door

Take a look tell me whats you aim
Tell me why you're in this game
There's better uses for your pain
Than criticizing others for doing their thing

Maybe then, maybe then you'll see
You can't cage something that's free
Anyway cut to the chase
I don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more

You think I love you
You think I need you
Damn, no, get out the door
Don't wanna see your face no more
  • Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur. Musixmatch.com
    Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): John Charles Wiltshire-Butler Copyright: Family Music Pty Ltd. Lyrics powered by www.musiXmatch.com
MP3 Télécharger sur iTunes
Commentaires
Postez une réaction pour John Butler Trio - Don't Wanna See Your Face paroles

Nom/Pseudo

Commentaire
Paroles Musique c'est le meilleur de la musique en parole et légal : plus de 3 millions de titres et lyrics (paroles officielles), 40 718 traductions et des centaines de milliers de clips video !
Notre communauté de passionnés de musique réunit 121 908 membres afin de maintenir une base de données culturelle qui permet de promouvoir des artistes, comprendre les paroles, fournir des traductions etc. Inscrivez-vous gratuitement pour ajouter vos paroles de chansons ou participer à l'accès à la culture musicale !
Facebook Twitter Eng
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Violetta | Rihanna | Charles Aznavour | Céline Dion | Serge Gainsbourg | Beyonce | Tino Rossi | Stromae | Queen | Calogero | Adele | Akon | Mike Brant | Keen'V | Alicia Keys | Britney Spears | Roméo Et Juliette | James Blunt | Shy'M | Grease | Mireille Mathieu | Ed Sheeran | Indila | Ariana Grande | Lara Fabian Homeless | Avenir | Crazy In Love (Feat Jay-Z) | Zombie | Heal The World | Vivo Per Lei (feat Hélène Ségara) | Trahison | Know Yourself | Un Amour De Jeunesse | En Attendant La Fin | Il Vit En Toi (Lr Roi Lion 2) | Wake Me Up When September Ends | Marie Jeanne | Ne Retiens Pas Tes Larmes | I Gotta Feeling | L'histoire D'un Amour | Counting Stars | Les Gens Qui Doutent | C'est Ta Chance | Fusée | La Cabane Du Pêcheur | Une Seule Vie | A Trop T'aimer | J'en Rêve Encore | Si J'avais Un Marteau
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Alors pour ces raisons et bien d'autres nous vous invitons à nous rejoindre gratuitement !
EN SAVOIR PLUS ET OUVRIR UN COMPTE...
Avant d'envoyer le formulaire, vous devez sélectionner les éléments demandés pour que nous nous assurions que le formulaire n'est pas rempli automatiquement par un robot internet (SPAM).
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en bas du casque
2| symbole à droite de la poubelle
3| symbole en haut du pouce en l'air