This Plane lyrics Wiz Khalifa parole
Fiche de This Plane Wiz Khalifa lyrics
artiste
parole This Plane - Wiz Khalifa lyrics
paroles officielles ♪ This Plane ♪
Uh, Yea, Uh,
Yea, It's Young Khalifa Man
This for Spacely,
Everyone Call me that
Taylor Gang or Die
And this project is brought to you by (its deal or no deal)
Champagne, and paper planes too
Yeah, Rostrum Records in this bitch, (yeah)
Taylor Gang, Happy Hustle (deal or no deal)
Yeaah Bitch

Yeah Umm I'm... Screaming fuck them niggas who hated
I'm money affiliated
Speculated me landing, musta got me mistaken with lame
niggas
Know you gon get high as fuck as long as the planes with ya
Let that major situation lone and became richer
People talking down, but see me I'm the same nigga
Leave ya bitch around, we gon drink the champagne with her
We don't touch the ground, See a cloud with my name in it
Only easy riders squeeze no cigars for me and my gang
Fool I'm a legend in dese streets, that's how I do my thang
And don't wear the fitted, I got the city on my chain
Arr man... Still they hated talk smack knowing if I was
gone,
there'll be no throne to throw ya rocks at
Cruising maximum altitudes, I'm tryna top that
So in touch with the real, them suckas tryna stop that
But I... Live or laugh die, Party get high
and tell dem lames to the plane and let fly

Don't know what they hatin for, Just getting my paper
Well Maybe they'll love me more when I'm gone
I don't wanna leave but I need to
It's Such A Shame(shame)... They Gon Miss This Plane (Plane)
They Gon Miss This Plane(Plane)... They Gon Miss This Plane
(Plane)
They Gon Miss This Plane(Plane) I tried to believe you,
I don't wanna leave but I need to

Uh... Stuck alone in this way of grace
Say I'm living too fast, don't plan on changing my pace
Got one foot on the gas, It's neva in need for brakes
Smoke easy riders with hash, Fuck bitches from outta state
Valet bringing my cars, a waiter to bring me plates
Shrimp and Filet Mignon, We celebrate buyin drinks
With a couple of broads, my niggas and who got love for me
It's lonely at the top, I'm tired of having company
So while you busy tryna fit in, I'm a stand out
And view my life thru this lens and see how it pans out
Substitute teacher ass niggas need a handout
Middle finger screaming fuck dem niggas who hated
I'm money affiliated
Pop another bottle that chronic smokin degraded
Speculating me landin, musta got me mistaken
I'm speaking as the captain of the plane
You'sa runner on the jet way

Don't know what they hatin for, Just getting my paper
Well Maybe they'll love me more when I'm gone
I don't wanna leave but I need to
It's Such A Shame(shame)... They Gon Miss This Plane(Plane)
They Gon Miss This Plane(Plane)... They Gon Miss This
Plane(Plane)
They Gon Miss This Plane(Plane) I tried to believe you,
I don't wanna leave but I need to
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Eric Dan, Cameron Jibril Thomaz Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Wiz Khalifa - This Plane paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
MP3 Télécharger sur iTunes
Wiz Khalifa - This Plane parole
MP3 Télécharger sur iTunes
Autres paroles de Wiz Khalifa
See You Again (ft Charlie Puth)
Promises
Work Hard Play Hard
So High
Stayin Out All Night
Roll Up
No Sleep
We Dem Boyz
We Own It
Ass Drop
Wake Up
Lit
Elevated
Black and Yellow (G-mix) (feat. Snoop Dogg, Juicy J & T-Pain)
No Gain
Say Yeah (Promo Only clean edit)
King of Everything
Black & Yellow (Promo Only clean edit)
On My Level Ft. Too Short
Get Your Shit
Black & Yellow
Paperbond
Say Yeah
Rooftops
Taylor Gang
Beautiful People
Cameras
40 Bars
WTF
Maan!
I Still Remember
When I'm Gone
See You Again
Cowboy
Shell Shocked
say so
Taylor Gang (Bonus Track)
Look Into My Eyes
Hopes & Dreams
The Race
Payphone (feat. Maroon 5)
Stoned
Hello, Hello Ft Z.Tao
Black And Yellow - feat. Juicy J, Snoop Dogg & T-Pain [G-Mix]
Black And Yellow
Young, Wild And Free
The Grinder
Middle Of You
Top Floor
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Francis Cabrel | Dalida | Joe Dassin | Grégoire | Julio Iglésias | Ben E King | Tryo | Rammstein | Justin Bieber | Léo Ferré | Alicia Keys | Rihanna | GiedRé | Camille | Notre-dame De Paris | High School Musical | Les Mystérieuses Cités D'Or | Les Compagnons De La Chanson | Neg Marrons | Bob Marley | Garou | Les Colocs | Marie Lafôret | Christophe Maé | Mireille Mathieu

Mad World | ChatRoulette | L'Apologie | Canoë Rose | Un, dos, tres...Maria | Dominique | Le Temps Du Muguet | Isabelle a Les Yeux Bleus | Freestyle | On N'a Pas Tous Les Jours 20 Ans | Vamos a La Playa | Gotta Go My Own Way | Gasolina | Rossignol | Téléphone-moi | LOGOBITOMBO | Né En 17 à Leidenstadt | Jusqu'à La Ceinture | Flamme | Je Voudrais La Connaître | Happy | Va Où Le Vent Te Mène | Un Jour Mon Prince Viendra | Telephone (Ft. Beyoncé) | Le Triomphe De L'amour
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en haut de l'ampoule
2| symbole à gauche de l'appareil photo
3| symbole en haut de la croix
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid