Jay-Z Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) traduction
Fiche de Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) Jay-Z
artiste
Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) - Jay-Z traduction
traduction ♪ Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) ♪
Commentaires
Postez une réaction pour Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) traduction
Nom/Pseudo
Commentaire
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) lyrics
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles ♪ Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) ♪
This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I'm a fuckin ball
Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars, Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for?

Who gon stop me huh?

Who gon stop me huh?

Who gon stop me?
No brakes, I need, State Farm
So many watches I need 8 arms
One neck but got 8 charms

Who gon stop me huh?

Niggaas talkin, they bitch made, Ix-nay off my dicks-nay
That's pig latin, itch-bay
Who gon stop me huh?
Last night ain't go so well
Got kicked up out the hotel
Got a little freaky like Marvin Albert
Yes! Tell Howard Cosell
You just a commentator, If you getting paper
Everybody I know from the hood got common haters
In some relations, You just supposed to say none
Heard she fucked the doorman
Well that's cool I fucked the waitress
Heard Yeezy was racist, Well, I guess that's on one basis
I only like green faces

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I'm a fuckin ball

Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for

Ya'll weed purple, My money purple
Ya'll Steve Urkel, I'm Oprah circle
I wrote the, That I hope will hurt you

Who gone stop me huh?
Beat the odds, Best the Feds
It wouldn't be wise, To bet against the kid
Start me broke, I bet I get rich
Night shift, 6 to 6
Gimmie one shot, One pot
I'll show up in all white, Wearing no socks
No ceiling, New coupe
They know I'm a dope boy
They don't have no proof
I'm 3 steps removed, I know how to move
It's looking like, I don't know how to lose
I'm winning again, I'm at the Wynn
I'm at the table, I'm gambling,
Lucky lefty, I expect a 7,
I went through hell, I'm expecting heaven, I'm owed,
I'm throwed And I stuck to the G-code,
I'm here, Oh yeah, I promise I ain't going nowhere,
Ok here, Like a hare, Like a rabbit, I like karats
I'm allergic to having bunny ears,
Like broke, Like nope, Like ha,
I ain't no joke, I can't be stopped
Like nope, Like nope
To the beat Noah...

2 seats in the 911 No limit on the black card
Told ya'll I was gonna go HAM, To the ocean was my backyard
No lies in my s, Please pardon all the curses
Shit gotta come some way, fuck, when you growing up
worthless
Middle finger to my old life, Special shout out to my old
head
If it wasn't for your advice, A nigga would have been so
dead
I'm living life, Til these niggas kill me
Turn this up, If these niggas feel me
I'm riding dirty, Trying to get filthy
Pabalo Picasso, Rothkos, Rilkes
Graduated to the MOMA
And I did all of this, Without a diploma
Graduated from the corner
Ya'll can play me
For a motherfuckin fool if you wanna,
Street smart, And I'm book smart
Could have been a chemist, Cause I cook smart
Only thing that can stop me is me, And I'm a stop when the
hook start
Hold up

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die, I'm a fuckin ball

Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Maurice Simmonds, Shama Joseph, Mike Dean, Kanye West, Joshua Kierkegaard G. Steele, Shawn Carter Lyrics powered by www.musixmatch.com
Autres traductions de Jay-Z
Empire State Of Mind
Niggas In Paris (feat Kanye West)
Umbrella (feat Rihanna)
Young Forever
99 Problems
Part II (On The Run) (feat Beyoncé)
No Church In The Wild (feat Kanye West & Frank Ocean)
Glory
Holy Grail (feat Justin Timberlake)
Why I Love You (feat Kanye West)
Gotta Have It (feat Kanye West)
Run This Town (Ft Rihanna & Kanye West)
Song Cry
Dope Man (feat Serena Altschul)
Murder To Excellence (feat Kanye West)
Never Change
That's My Bitch (feat Kanye West & Elly Jackson)
FuckWithMeYouKnowIGotIt (feat. Rick Ross)
Otis
Tom Ford
D'Evils
F.U.T.W.
La Familia
2 Many Hoes (feat Timbaland)
It's Hot (Some Like It Hot)
Takeover
Dirt Off Your Shoulder
BBC (feat Nas)
Dead Presidents (Part 1)
Can I Live
Crown
Oceans (feat. Frank Ocean)
Heart Of The City (Ain't No Love)
Made In America (feat Kanye West & Frank Ocean)
Picasso Baby
Blueprint (Momma Loves Me)
Holla (feat Memphis Bleek)
H To The Izzo
Pray (feat Beyonce)
1-900-Hustler
Get This Money
This Life Forever
Marcy To Hollywood
U Don't Know
The Ruler's Back
Meet The Parents
Nigga Please (feat Young Chris)
Some People Hate
All I Need
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Charles Aznavour | Dalida | Jean-Jacques Goldman | Johnny Hallyday | Soprano | Ed Sheeran | Indochine | Véronique Sanson | Diam's | Kalash | Serge Reggiani | Mozart L'Opéra Rock | The Beatles | Queen | Garou | Jacques Dutronc | Richard Anthony | Adele | Eminem | Marc Lavoine | Booba | Bob Marley | Keen'V | Lââm | Tragédie

Partir Là-bas | Zina | Le Premier Rendez-Vous | Le Tirelipimpon | Le Bal Masqué | Ensemble | Toutes Les Femmes De Ta Vie | Tout Le Bonheur Du Monde | A Peine | J'attends | Mon Père Etait Tellement De Gauche | J'aime Les Filles | Cucurrucucu Paloma | Un Homme Libre | Shine On My Way | Le Dernier Repas | Vous êtes Fous ! | J'ai Faim De Toi | Start Of Something New | A Fleur De Toi | Like a Prayer | Tu es mon autre | J'étais Sur La Route | Vêtu De Gloire | Vieillir
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du pouce en l'air
2| symbole à gauche de la croix
3| symbole en bas de l'horloge
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid