Paroles-musique.com

Le meilleur de la musique en parole !

Traduction de Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) - Jay-Z
  • Top
Visiteurs (Jour/Sem/Mois)
1 - 6 - 68
Fiche traduction Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) Jay-Z lyrics
  • Langue : EN
  • Réseaux :
Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) lyrics Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) - Jay-Z traduction
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles {Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West)}

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I'mma fuckin ball
Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars, Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for?
Who gon stop me huh?

Who gon stop me huh?

Who gon stop me?

No brakes, I need, State Farm
So many watches I need 8 arms
One neck but got 8 charms
Who gon stop me huh?

Niggaas talkin, they bitch made, Ix-nay off my dicks-nay

That's pig latin, itch-bay
Who gon stop me huh?
Last night ain't go so well
Got kicked up out the hotel
Got a little freaky like Marvin Albert
Yes! Tell Howard Cosell
You just a commentator, If you getting paper
Everybody I know from the hood got common haters
In some relations, You just supposed to say none
Heard she fucked the doorman
Well that's cool I fucked the waitress
Heard Yeezy was racist, Well, I guess that's on one basis
I only like green faces
This is something like the Holocaust

Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I'mma fuckin ball
Now who gon stop me?

Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Black cards, black cars

Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for
Yall weed purple, My money purple

Yall Steve Urkel, I'm Oprah circle
I wrote the verse, That I hope will hurt you
Who gone stop me huh?

Beat the odds, Best the Feds
It wouldn't be wise, To bet against the kid
Start me broke, I bet I get rich
Night shift, 6 to 6
Gimmie one shot, One pot
I'll show up in all white, Wearing no socks
No ceiling, New coupe
They know I'm a dope boy
They don't have no proof
I'm 3 steps removed, I know how to move
It's looking like, I don't know how to lose
I'm winning again, I'm at the Wynn
I'm at the table, I'm gambling
Lucky lefty, I expect a 7
I went through hell, I'm expecting heaven, I'm owed
I'm throwed And I stuck to the G-code
I'm here, Oh yeah, I promise I ain't going nowhere
Ok here, Like a hare, Like a rabbit, I like karats
I'm allergic to having bunny ears
Like broke, Like nope, Like ha
I ain't no joke, I can't be stopped
Like nope, Like nope
To the beat Noah…
2 seats in the 911 No limit on the black card

Told yall I was gonna go HAM, To the ocean was my backyard
No lies in my verses, Please pardon all the curses
Shit gotta come some way, Fuck, when you growing up
worthless
Middle finger to my old life, Special shout out to my old
head
If it wasn't for your advice, A nigga would have been so
dead
I'm living life, Til these niggas kill me
Turn this up, If these niggas feel me
I'm riding dirty, Trying to get filthy
Pabalo Picasso, Rothkos, Rilkes
Graduated to the MOMA
And I did all of this, Without a diploma
Graduated from the corner
Yall can play me
For a motherfuckin fool if you wanna
Street smart, And I'm book smart
Could have been a chemist, Cause I cook smart
Only thing that can stop me is me, And I'mma stop when the
hook start
Hold up
This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die, I'mma fuckin ball
Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Black cards, black cars
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that's for
traduction
  • Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch
    Musixmatch.com
    Writer(s): Joshua Kiekgaard Grant Steele, Shama E. Joseph, Mike Dean, Kanye West, Maurice Nathan Simmonds, Joshua Kierkegaard G. Steele, Shawn Carter Copyright: Carter Boys Music, Emi Blackwood Music Inc., Songs Of Universal Inc., Sony/ATV Songs LLC, Papa George Music, Bu Thiam Publishing, Still N The Water Publishing, Emi April Music Inc., Maximum Boost Publishing Limited, Please Gimme My Publishing Inc., Verse And Sham Music Publishing, Sak Pase Music Publishing Lyrics powered by www.musiXmatch.com
  • Crédits traduction :
MP3 Télécharger sur iTunes
Commentaires
Postez une réaction pour Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) traduction

Nom/Pseudo

Commentaire
Paroles Musique c'est le meilleur de la musique en parole et légal : plus de 3 millions de titres et lyrics (paroles officielles), 42 142 traductions et des centaines de milliers de clips video !
Notre communauté de passionnés de musique réunit 127 372 membres afin de maintenir une base de données culturelle qui permet de promouvoir des artistes, comprendre les paroles, fournir des traductions etc. Inscrivez-vous gratuitement pour ajouter vos paroles de chansons ou participer à l'accès à la culture musicale !
Facebook Twitter Eng
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Adele | Le Roi Lion | Jean-Jacques Goldman | Joe Dassin | The Beatles | Ridsa | One Direction | Bryan Adams | Princess Sarah | Fauve | Hugues Aufray | Zazie | Mylène Farmer | Aladdin | Florent Pagny | Julio Iglésias | Chansons Populaires | Diam's | Hercule (Disney) | Etienne Daho | André Claveau | La Compagnie Créole | Gilbert Bécaud | Calogero | GiedRé Hello | Sorry | Pokemon | Please Forgive Me | La Chanson Des Licornes | Le Pudding a L'arsenic | Nous Sommes Les Mêmes | Générique Cités D'or | Rude | Ensemble (JJG) | Hablas Si Puedes | L'air Du Vent (Pocahontas) | Tu T'laisses Aller | Look At Me, I'm Sandra Dee | Moi a Mon Bisounours | Si J'étais Moi | Il Faut Toujours Un Perdant | L'amour Est Là | One And Only | Poussière | Je Deteste Ma Vie | Ce Que L'On S'Aime | Reviens-Moi | Mon Frère | Un Chagrin D'amour
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Alors pour ces raisons et bien d'autres nous vous invitons à nous rejoindre gratuitement !
EN SAVOIR PLUS ET OUVRIR UN COMPTE...
Avant d'envoyer le formulaire, vous devez sélectionner les éléments demandés pour que nous nous assurions que le formulaire n'est pas rempli automatiquement par un robot internet (SPAM).
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du pouce en l'air
2| symbole en bas du cadenas
3| symbole à gauche de l'ampoule