Paroles-musique.com

Le meilleur de la musique en parole !

Traduction de Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) de Jay-Z
  • Top
Fiche traduction Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) Jay-Z lyrics
  • Langue : EN
  • Réseaux :
Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) lyrics Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) - Jay-Z traduction
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles {Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West)}

I can't stop...

I can't stop...

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I’mma f***in ball
Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Black cards, black cars, Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that’s for?

Who gon stop me huh?

Who gon stop me huh?

Who gon stop me?
No brakes, I need, State Farm
So many watches I need 8 arms
One neck but got 8 charms

Who gon stop me huh?

Niggaas talkin, they b**ch made, Ix-nay off my dicks-nay
That’s pig latin, itch-bay
Who gon stop me huh?
Last night ain’t go so well
Got kicked up out the hotel
Got a little freaky like Marvin Albert
Yes! Tell Howard Cosell
You just a commentator, If you getting paper
Everybody I know from the hood got common haters
In some relations, You just supposed to say none
Heard she f***ed the doorman
Well that’s cool I f***ed the waitress
Heard Yeezy was racist, Well, I guess that’s on one basis
I only like green faces

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die I’mma f***in ball

Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that’s for

Yall weed purple, My money purple
Yall Steve Urkel, I’m Oprah circle
I wrote the verse, That I hope will hurt you

Who gone stop me huh?
Beat the odds, Best the Feds
It wouldn’t be wise, To bet against the kid
Start me broke, I bet I get rich
Night shift, 6 to 6
Gimmie one shot, One pot
I’ll show up in all white, Wearing no socks
No ceiling, New coupe
They know I’m a dope boy
They don’t have no proof
I’m 3 steps removed, I know how to move
It’s looking like, I don’t know how to lose
I’m winning again, I’m at the Wynn
I’m at the table, I’m gambling,
Lucky lefty, I expect a 7,
I went through hell, I’m expecting heaven, I’m owed,
I’m throwed And I stuck to the G-code,
I’m here, Oh yeah, I promise I ain’t going nowhere,
Ok here, Like a hare, Like a rabbit, I like karats
I’m allergic to having bunny ears,
Like broke, Like nope, Like ha,
I ain’t no joke, I can’t be stopped
Like nope, Like nope
To the beat Noah…

2 seats in the 911 No limit on the black card
Told yall I was gonna go HAM, To the ocean was my backyard
No lies in my verses, Please pardon all the curses
Sh*t gotta come some way, F**k, when you growing up worthless
Middle finger to my old life, Special shout out to my old head
If it wasn’t for your advice, A ni**a would have been so dead
I’m living life, Til these niggas kill me
Turn this up, If these ni**as feel me
I’m riding dirty, Trying to get filthy
Pabalo Picasso, Rothkos, Rilkes
Graduated to the MOMA
And I did all of this, Without a diploma
Graduated from the corner
Yall can play me
For a mother***in fool if you wanna,
Street smart, And I’m book smart
Could have been a chemist, Cause I cook smart
Only thing that can stop me is me, And I’mma stop when the hook start
Hold up

This is something like the Holocaust
Millions of our people lost
Bow our heads and pray to the lord
Til I die, I’mma f***in ball

Now who gon stop me?
Who gon stop me huh?
Who gon stop me?
Who gon stop me huh?

Black cards, black cars
Black on black, black broads
Whole lotta money in a black bag
Black strap, you know what that’s for

traduction
  • Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch
    Writer(s): Mike Dean, Kanye West, Maurice N. Simmonds, Joshua Kierkegaard G. Steele, Shawn Carter Copyright: Carter Boys Music, Emi Blackwood Music Inc., Songs Of Universal Inc., Papa George Music, Bu Thiam Publishing, Maximum Boost Publishing Limited, Please Gimme My Publishing Inc., Sak Pase Music Publishing, Verse And Sham Music Publishing Lyrics powered by www.musiXmatch.com
  • Crédits traduction :
MP3 Télécharger sur iTunes
Commentaires
Postez une réaction pour Jay-Z - Who's Gonna Stop Me (feat Kanye West) traduction

Nom/pseudo

Commentaire
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Céline Dion | Michel Sardou | Le Roi Lion | Kendji Girac | Jean-Jacques Goldman | Eminem | Claude François | Britney Spears | Black M | One Direction | Les Compagnons De La Chanson | Queen | Abba | Véronique Sanson | Tryo | Andrea Bocelli | Linkin Park | Booba | The Cranberries | Renaud | Georges Brassens | Alicia Keys | Sexion D'assaut | Yves Montand | Nicki Minaj Making Pies(ft.Lissie)[cover Patty Griffin] | Bientôt Je Serais Mod Niv 2 ! | Sweet Darling | Les Champs-Elysées | NightCall | Talkin' Bout a Revolution | Magic In The Air | Diamonds (in The Sky) | La Valse | Le Sentier De Neige | Ouvre Les Yeux | Sommeil | Un Jour Viendra | Ca Ira Mon Amour | Mon Amant De Saint-Jean | Je Voudrai Deja Etre Roi | Le Petit Pain Au Chocolat | Voulez-vous Danser, Grand'mère | Haunted | Les Feuilles Mortes | Voyou | Né Quelque Part | Cool | Salut Les Amoureux | Regarde-moi
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Alors pour ces raisons et bien d'autres nous vous invitons à nous rejoindre gratuitement !
EN SAVOIR PLUS ET OUVRIR UN COMPTE...
Avant d'envoyer le formulaire, vous devez sélectionner les éléments demandés pour que nous nous assurions que le formulaire n'est pas rempli automatiquement par un robot internet (SPAM).
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du smiley
2| symbole en haut de l'horloge
3| symbole à gauche du pouce en l'air