Nas Ether traduction
Fiche de Ether Nas
artiste
Ether - Nas traduction
traduction ♪ Ether ♪
Commentaires
Postez une réaction pour Nas - Ether traduction
Nom/Pseudo
Commentaire
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles Nas - Ether lyrics
MP3 Télécharger sur iTunes
paroles officielles ♪ Ether ♪
[gunshots]

[Nas talking]
("Fuck Jay-Z")
What's up niggas, ay yo, I know you ain't talkin 'bout me
dog
You, what?
("Fuck Jay-Z")
You been on my dick nigga, you love my style, nigga
("Fuck Jay-Z")

[Chorus:]
(I) Fuck with your soul like ether
(Will) Teach you the king you know you
(Not) "God's son" across the belly
(Lose) I prove you lost already

Brace yourself for the main event
Y'all impatiently waitin
It's like an AIDS test, what's the results?
Not positive, who's the best? Pac, Nas and Big
Ain't no best, East, West, North, South, flossed out, greedy
I embrace y'all with napalm
Blows up, no guts, left chest, face gone
How could Nas be garbage?
Semi-autos at your cartilege
Burner at the side of your dome, come outta my throne
I got this, locked since '9-1
I am the truest, name a rapper that I ain't influenced
Gave y'all chapters but now I keep my eyes on the Judas
With Hawaiin Sophie fame, kept my name in his music
Check it

[Chorus]

[talking]
Ay yo, pass me the weed, pour my ashes out on these niggas
man (no doubt)
Ay, y'all faggots, y'all kneel and kiss the fuckin ring

[Chorus]

I've been fucked over, left for dead, dissed and fogotten
Luck ran out, they hoped that I'd be gone, stiff and rotten
Y'all just piss on me, shit on me, spit on my grave (uh)
Talk about me, laugh behind my back but in my face
Y'all some "well wishers," friendly actin, envy hidin snakes
With your hands out for my money, man, how much can I take?
When these streets keep callin, heard it when I was sleep
That this Gay-Z and Cockafella Records wanted beef
Started cockin up my weapon, slowly loadin up this ammo
To explode it on a camel, and his soldiers, I can handle
This for dolo and it's manuscript, just sound stupid
When KRS already made an album called Blueprint
First, Biggie's ya man, then you got the nerve to say that
you better than Big
Dick suckin lips, whyn't you let the late, great veteran
live

[talking]
(I... will... not... lose)
"God's son" across the belly, I prove you lost already
The king is back, where my crown at?
(Ill... will) Ill Will rest in peace, let's do it niggas

[Chorus]

Y'all niggas deal with emotions like bitches
What's sad is I love you 'cause you're my brother
You traded your soul for riches
My child, I've watched you grow up to be famous
And now I smile like a proud dad, watchin his only son that
made it
You seem to be only concerned with dissin women
Were you abused as a child, scared to smile, they called you
ugly?
Well life is hard, hug me, don't reject me
Or make records to disrespect me, blatent or indirectly
In '88 you was gettin chased through your buildin
Callin my crib and I ain't even give you my numbers
All I did was gave you a style for you to run with
Smilin in my face, glad to break bread with the god
Wearin Jaz chains, no tecs, no cash, no cars
No jail bars Jigga, no pies, no case
Just Hawaiian shirts, hangin with little Chase
You a fan, a phony, a fake, a pussy, a Stan
I still whip your ass, you thirty-six in a karate class
You Tae-bo hoe, tryna' work it out, you tryna' get brolic?
Ask me if I'm tryna' kick knowledge
Nah, I'm tryna' kick the shit you need to learn though
That ether, that shit that make your soul burn slow
Is he Dame Diddy, Dame Daddy or Dame Dummy?
Oh, I get it, you Biggie and he's Puffy
Rockafeller died of AIDS, that was the end of his chapter
And that's the guy y'all chose to name your company after?
Put it together, I rock hoes, y'all rock fellas
And now y'all try to take my spot, fellas?
Philly's hot rock fellas, put you in a dry spot, fellas
In a pine box with nine shots from my glock, fellas
Foxy got you hot 'cause you kept your face in her puss
What you think, you gettin girls now 'cause of your looks?
Ne-gro please
You no mustache havin, with whiskers like a rat
Compared to Beans you wack
And your man stabbed Un and made you take the blame
You ass, went from Jaz to hangin with Caine, to Herb, to Big
And, Eminem murdered you on your own shit
You a dick-ridin faggot, you love the attention
Queens niggas run you niggas, ask Russell Simmons
Ha, R-O-C get gunned up and clapped quick
J.J. Evans get gunned up and clapped quick
Your whole damn record label gunned up and clapped quick
Sean Carter to Jay-Z, damn you on Jaz dick
So little shorty's gettin gunned up and clapped quick
How much of Biggie's rhymes is gon' come out your fat lips?
Wanted to be on every last one of my classics
You pop shit, apologize, nigga, just ask Kiss
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Rondell Turner, Nasir Jones Lyrics powered by www.musixmatch.com
Autres traductions de Nas
I Can
The Message
Bye Baby
Nas Is Like
Dance
Purple
Affirmative Action
It Ain't Hard To Tell
Got Yourself a Gun
Take It In Blood
If I Ruled The World (feat Lauryn Hill)
Smokin'
As We Enter
The World Is Yours (feat Pete Rock)
Heaven
You're The Man
Represent
Hate Me Now (feat Puff Daddy)
Street Dreams
Rewind
Nasty
Made You Look
New World
The Cross
2nd Childhood
Fetus
The Flyest (feat AZV)
The Makings Of a Perfect Bitch
Get Down
Braveheart Party
Last Words (feat Nashawn, Millennium Thug)
Life's a Bitch (feat AZ The Visualiza)
Memory Lane (Sittin' In Da Park)
God Love Us
War
Poppa Was a Playa
Blaze a 50
Just a Moment (feat Quan)
U Gotta Love It
My Country (feat Millenium Thug)
Bridging The Gap
Family (feat Mobb Deep)
Shootouts
Getting Married
N.Y. State Of Mind
Dr. Knockboot
Big Girl
The Don
One Time 4 For Your Mind
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Soprano | Kenza (Farah) | Tryo | Adele | Julio Iglésias | Maxime Le Forestier | Johnny Hallyday | Garou | Grégoire | Pocahontas | Diam's | Véronique Sanson | GiedRé | Les Choristes | Indochine | Lorie | Alicia Keys | Beau Dommage | Aqua | Roméo Et Juliette | Grease | Françoise Hardy | Anne Sylvestre | Alain Bashung | Jason Mraz

J'aime Les Filles | Papillon De Lumière | Libérée, Délivrée | Premier Love | Marley | Mazeltov | Mon Colloc | Just a Dream | La Grenouille | Parce Que C'est Toi | Bitch Better Have My Money | Eternalove | Photograph | Second Souffle | Replace You | Sleepless Evil | Fidèle | Daydreaming | J'aime Tes Fesses | Triumphant (Get'Em) | Call Me Maybe | Rain Over Me (Feat Marc Anthony) | Les Aristocats | Montrez Moi Vos Miches Madame | Gisèle
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à gauche du coeur
2| symbole à droite du smiley
3| symbole en haut de la croix
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid