Ashanti Down 4 U song lyrics
Down 4 U Ashanti lyrics sheet
artist
Down 4 U - Ashanti lyrics
♪ Down 4 U ♪ official lyrics
Chorus
Ashanti [Ja Rule]
I wanna be your chick
I wanna be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it on me Ya must be ]
Ya down ass chick
I wanna be your chick
[ It ain't only for the RULE baby ]
I ride for u, Down for u
Do anything ya want me to
I be ya down ass chick

[ Verse 1 - Ja Rule ]
This chick no intentions of bein' offensive
The women by callin ya'll bitches
My down ass bitches
Still my queen bitch's cut look clean
On ya finger next to the finger ya flipped at me
And this no in between me and you
Only me and you
Who else gon' put it on me like the RULE
God only looks after children and foo's
And you not so who gon' look after you
It's RULE baby

[ Verse 2 - Vita ]
True baby
It's only for you baby
Vita thighs only divide if you beside
'cause I love the way you touch me
Nobody can get it
And if it's comin' and gunnin'
Just come in it and spit it
So when ya gone for a minute
I just fantasize like if it's you It's all in it
Then I'm satisfied til' you come back to me
Holdin stack and jewels
V-i-t-a and my nigga J-a RULE baby

Chorus
Ashanti [Ja Rule]
I wanna be your chick
I wanna be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it on me Ya must be ]
Ya down ass chick
I wanna be your chick
[ It ain't only for the RULE baby ]
I ride for u, Down for u
Do anything ya want me to
I be ya down ass chick

[ Verse 3 - Ashanti ]
I'm gonna be here when ya need
RULE baby can always count on me
No you don't ever have to worry
You know I'll make it in a hurry
I'm here for ya
And I wont never leave tears for ya
'cause boy ya got to me
Nobody ever come before me
You'll always be my one and only

Ja Rule [ Ashanti ]
Babygirl would ya bust ya gun with me? [ Yeah yeah ]
Lie to the feds to come get me? [ Yeah Yeah ]


And if I died Kill for me? [ Yeah Yeah ]
Are you trustin me? [ Yeah Yeah ]
Are you lovin me? [ Yeah Yeah Yeah ]
Yeah let's get it grinnin
Like we asked for the Simpsons or Ike and Anna Mehoe
On one their good days
You smile like sun rays 5'5 with brown eyes and thick legs
Only for the RULE baby

Chorus
Ashanti [Ja Rule]
I wanna be your chick
I wanna be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it on me Ya must be ]
Ya down ass chick
I wanna be your chick
[ It ain't only for the RULE baby ]
I ride for u, Down for u
Do anything ya want me to
I be ya down ass chick

[ Verse 4 - Charli Baltimore ]
Now baby I told you I can show you better than I can tell
you
Don't try to bring conversey and mail
Just sweet words and naked photos
I'm still that pretty down down ass 2 cars behind ya 6
And I diss any clown ass rockin my brown ass only a down ass
And it's all for you
I'm grown a tad bit since we been at like rare bitches
To move a little bumper and it's
(Ja Rule - AND IT'S ALL FOR RULE)
Shit Who gon' love you like that?
Thug with you wit a stack to the ceilin
And spilt in the dub with you
'cause I played my position with KO-D's, O G's
Until that blood shed blood red and we O-Ded
Remember every word that ya told me
(Ja Rule - SHOWED ME HOLD ME)
All you need in your life is Chuck, drugs, and dubs on 22's
Now tell me who the hunny for you
CHUCK

Chorus
Ashanti [Ja Rule]
I wanna be your chick
I wanna be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it on me Ya must be ]
Ya down ass chick
I wanna be your chick
[ It ain't only for the RULE baby ]
I ride for u, Down for u
Do anything ya want me to
I be ya down ass chick

Ashanti [Ja Rule]
I wanna be your chick
I wanna be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it on me Ya must be ]
Ya down ass chick
I wanna be your chick
[ It ain't only for the RULE baby ]
I ride for u, Down for u
Do anything ya want me to
I be ya down ass chick
Musixmatch.com
Lyrics copyright : legal lyrics licensed by MusiXmatch.
No unauthorized reproduction of lyric. Writer(s): LORENZO IRVING DOMINGO, TROUTMAN ROGER, JARMON TIFFANY LANE, TROUTMAN LARRY, DOUGLAS ASHANTI S, AURELIUS SEVEN MARCUS, ATKINS JEFFREY B, PARKER ANDRE S Lyrics powered by www.musixmatch.com
Comments
Leave a comment for Ashanti - Down 4 U lyrics
Name/Nickname
Comment
Ashanti - Down 4 U song lyrics
Other Ashanti song lyrics
The Way That I Love You
My Lips Are Waiting (A.K.A. Goa Groove)
Sleigh Ride
Shany Shia
Mrs. So So
Don't Leave Me Alone
Wonderful (Remix)
Always On Time (feat Ja Rule)
Baby
Scared
Foolish
Always on Time
Only U
Good Good
Only You
Breakup 2 Makeup
Body On Me
Rock Wit U (Awww Baby)
So Hot
Happy
Never Should Have
Unfoolish (album version)
When a Man Does Wrong
Take Me Tonight
Sweet Baby
Still Down
Southside
Thank You
The Pledge
U
Turn It Up
Then Ya Gone
You Say, I Say
Unfoolish
So Over You
I Love You
Rain On Me
Never Too Far Away
Voodoo
The Way That Ilove You
The Woman You Love
What's Luv ?
To see also...
Artists and lyrics : Random selection of top song lyrics and artists
Disney | Patrick Bruel | Dalida | Céline Dion | Chansons Populaires | Serge Gainsbourg | Tino Rossi | Pokemon | Jean-Jacques Goldman | Jean-Pierre Ferland | Beyonce | Léo Ferré | Georges Bizet | Robert Charlebois | Anastasia | Pink Floyd | Tryo | Eminem | Pocahontas | Serge Reggiani | Henri Salvador | Maxime Le Forestier | Michel Sardou | Frère Des Ours | Akon

Et Si Tu N'existais Pas | C'est La Fête | Blue Bird | Le Noël Des Petits Santons | Le Répondeur | Spirit L'étalon Des Plaines Sonne Le Clairon | Pense à Moi Comme Je T'aime | Glory Alleluia | Marin (Enfant Du Voyage) | Ah, Si J'étais Riche | Oui Devant Dieu | La Foule | Ton Amour a Changé Ma Vie | La Ferme | Douce Nuit, Sainte Nuit | O Du Fröhliche (Noel) | Osad Einy | Si J'étais Elle | Six Pieds Sous Terre | Confidentiel | Tu M'manques | Bécassine | Je Vole | Top Back (Remix Feat.Young Jeezy, Young Dro, Big Kuntry & B.G.) | Hiver Maudit
Forgot your password ?
Create an account (free)
Select in the following order :
1| symbol at the top of the cloud
2| symbol to the right of the heart
3| symbol to the left of the house
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid