Chris Brown Mirage song lyrics
Mirage Chris Brown lyrics sheet
artist
Mirage - Chris Brown lyrics
♪ Mirage ♪ official lyrics
Eyes must be wide shut
Liquor got you open, closing your blinders
Just in case you need a friendly reminder
Let me take this bullet, bullet out my head

Change your body, need a visor
Car too big, but fuck it, don't need a driver
All me want is a girl who'll be a rider
Can't believe pull it, pull it
Nigga gun, gun down

She want me to hold her, hold her down
Sorry boo boo, you gets no love, no love now
Must be coo coo, got me fucked up, fucked up, wow
You know a nigga ain't goin' hold ya, hold ya down

I'm a mirage (Fuck I look like?)
I'm a mirage (What the fuck I look like?)
It's all in your mind, your mind (Fuck I look like?)
Open your eyes, you're blind (What the fuck I look like?)

Yeah girl, your mind should apologize to ya
Keep on tellin' all of those crazy lies to ya
You believe 'em, I don't wanna accept the truth
Who the fuck you kiddin', kiddin', what's the use?

Sad to see you playing the fool
You don't know half the shit that a nigga been through
I guess you got your reward, reward for it
You actin' like you don't need me, baby

But she want me to hold her, hold her down (Got me fucked up
baby)
Sorry boo boo, you gets no love, no love now
Must be coo coo, got me fucked up, fucked up, wow
You know a nigga ain't goin' hold ya, hold ya down
Excuse my French but...

I'm a mirage (Fuck I look like?)
I'm a mirage (What the fuck I look like?)
It's all in your mind, your mind (Fuck I look like?)
Open your eyes, you're blind (What the fuck I look like?)

You lookin' for love, and I'm the one you imagine
With athlete money from just rappin'
My body wrapped in some Valentino, Laurel Piano fashion
Sex with passion, romancin', laughin'
Happiness, action, restaurants, relaxin'
They got some good sushi in Aspen, that good pussy I'm
smashin'
I call you massaheesa, yeah I'm your Visa
American Express, I must confess
I'm tryna go beyond love, and this is hard to translate
Love is good, but to me, good is just the enemy of great
You wanna make it to the top, but you don't got what it take
To be a model, actress, singer, stripper
Want me to help you to become a star, you was my sister
You was my soldier, damn, I used to miss ya
I used to love ya, I think to hold ya
You didn't know me, it was only just a mirage

I'm a mirage (Fuck I look like?)
I'm a mirage (What the fuck I look like?)
It's all in your mind, your mind (Fuck I look like?)
Open your eyes, you're blind (What the fuck I look like?)
Musixmatch.com
Lyrics copyright : legal lyrics licensed by MusiXmatch.
No unauthorized reproduction of lyric. Writer(s): NASIR JONES, CHRISTOPHER MAURICE BROWN, ERIC BELLINGER, HARMONY SAMUELS, KEVIN L. MCCALL Lyrics powered by www.musixmatch.com
Comments
Leave a comment for Chris Brown - Mirage lyrics
Name/Nickname
Comment
Chris Brown - Mirage song lyrics
Other Chris Brown song lyrics
Superhuman (feat. Keri Hilson)
Without You
The Breakup
4 Years Old
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
Undecided
No Bullshit
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
Autumn Leaves (feat. Kendrick Lamar)
Stuck On Stupid
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Before You Go (Wake Me Up)
Drown in It (feat. R. Kelly)
FALLING DOWN
No Air (avec Jordin Sparks)
Don't Judge Me
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
Songs on 12 Play (feat. Trey Songz)
Flying Solo / Final Destination
I Love Her
Little More (Royalty)
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Yeah 3X (Clean Version)
Love More Ft. Nicki Minaj
Big Booty Judy
Seasons Change
Tell Somebody
Day One
Electric Guitar (Let Go)
Your World
Kiss Kiss (feat T-Pain)
Sex
Should've Kissed You
So Cold
Yellow Tape
New Flame (feat. Usher & Rick Ross)
Forever (Instrumental)
With You
Last Time Together
Who's Gonna (Nobody)
Lost In Ya Love
Sweetheart
Swallow Me Down
See You Around
Beat It Up
Right Here
Grass Ain't Greener
Blow It In the Wind
Little Bit
To see also...
Artists and lyrics : Random selection of top song lyrics and artists
Generique TV | Le Livre De La Jungle | Jean-Jacques Goldman | Edith Piaf | Cendrillon | Jacques Douai | Walt Disney | Justin Bieber | Chantal Goya | Les Colocs | American Horror Story | Isabelle Pierre | Rihanna | Léo Ferré | Les Compagnons De La Chanson | André Dassary | Robert Charlebois | Les Choristes | Barbie | Yves Montand | Sexy Sushi | Frère Des Ours | Guy Béart | Angèle | Phinéas Et Ferb

Générique | Sex Laws | L'amour Brille Sous Les étoiles | Amitié Gaché | Polyglotte | Zombie | Uptown Funk | Mon Ancêtre Gurdil | Comme Des Connards | Believe In Myself (Fairy Tail) | Tout De Moi | Aïe | Without Words (Park Shin Hye-Go Mi Nam) | Gentillement Je T'immole | Salut | A Toutes Les Filles ... | Tu Pues Du Cul | Jusqu'au Bout De La Nuit | Don't Stop Me Now | Le Cake D'Amour | Que Sais Tu De Moi | Mourir D'aimer | Jean De France | Quand Les Hommes Vivront D'amour | Banlieue
Forgot your password ?
Create an account (free)
Select in the following order :
1| symbol to the right of the television
2| symbol at the top of the house
3| symbol to the right of the heart
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid