Chris Brown Show Off song lyrics
Show Off Chris Brown sheet
artist
Show Off - Chris Brown lyrics
♪ Show Off ♪ official lyrics
That's how I know she a freak
That's how I know she a freak

Baby I ain't looking for love
And I gotta tell you, you the baddest thing I seen in this
club
And I know you probably done been with every baller
But I'm still tryna see what's up with you girl
And baby if you want us to be alone, yeah
We can go somewhere where nobody will hear you scream
You gon' be begging when I got your legs up, sorry girl I
fucked your head up
But you said put it on you and that's what I'm gon' do

It never really mattered to much too me
Cause tonight's the night for love
It never really mattered to much too me
I'm gonna lay you down, take you down, just call me daddy,
kissing you girl
It never really mattered to much too me
Got you open, I'm in it, in it
Got you soaking making your body
Girl you wanna freak me yeah
So go 'head and show off
And you can take it off
Lemme break you off
I know you 'bout to show off

Got my car outside wanna ride let's go
And I don't drive let my chauffeur do that or we can take my
boat
And I'mma put a stack on it
I could take you places all them lame niggas can't go as I'm
going in and out, yeah
So now we driving down this back road, her hand on my thigh
She look me in the eyes and she started pulling me close
I said I wanna get freaky, she said yes just as long as I
don't go
I gotta stay 'til the morning and baby it never really
mattered

It never really mattered to much too me
Cause tonight's the night for love
It never really mattered to much too me
I'm gonna lay you down, take you down, just call me daddy,
kissing you girl
It never really mattered to much too me
Got you open, I'm in it, in it
Got you soaking making your body
Girl you wanna freak me yeah
So go 'head and show off
And you can take it off
Lemme break you off
I know you 'bout to show off

This is for my ladies who got a man but they don't go away
when she go to club
He be hating, nigga you better hope she don't meet me
Cause I think she look better naked and now she's in my
presidential suite
Her body's on me, sick of being lonely, she make some new
positions then she tries 'em on me

That's how I know she a freak
That's how I know she a freak
Musixmatch.com
Lyrics copyright : legal lyrics licensed by MusiXmatch.
No unauthorized reproduction of lyric. Writer(s): CHRISTOPHER MAURICE BROWN, ALLEN GEORGE, CHRISTIAN JOEL JONES, MIKELY WILHELM ADAM, BRIAN COLLINS, DIJON ISAIAH MCFARLANE, FRED CRAIG MCFARLANE, JEREMY P. FELTON Lyrics powered by www.musixmatch.com
Comments
Leave a comment for Chris Brown - Show Off lyrics
Name/Nickname
Comment
Chris Brown - Show Off song lyrics
Other Chris Brown song lyrics
Without You
Undecided
Superhuman (feat. Keri Hilson)
The Breakup
4 Years Old
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Should've Kissed You
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
No Bullshit
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
Love More Ft. Nicki Minaj
Stuck On Stupid
Little More (Royalty)
Don't Judge Me
Trust Me
Your World
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
Kiss Kiss (feat T-Pain)
Sweetheart
Loyal
Hope You Do
Before You Go (Wake Me Up)
No Air (avec Jordin Sparks)
Bunkin' Ft. Tyga, Jay 305 & T.I.
Sex
Privacy
Zero
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
Fallen Angel
So Cold
Glow In The Dark
Changed Man
Look At Me Now (Ft Busta Rhyme, Lil' Wayne)
Yeah 3X (Clean Version)
Flying Solo / Final Destination
Tell Somebody
FALLING DOWN
With You
All Back
She Goin'Up (feat. Tyga)
Say Goodbye
Right Here
Redlights
Cry No More
Big Booty Judy
To My Bed
Tempo
Ain't Said Nothing
The 80s
Seasons Change
Blow It In the Wind
4 Seconds
Yellow Tape
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss)
Forever
Till I Die Feat. Big Sean & Wiz Khalifa
Ester Dean Feat Chris Brown Drop It Low
Mama
Ayo
Touch Me
Party Ft. Gucci Mane & Usher
Back To Sleep
Questions
Tough Love
Lonely Dancer
Fallin' Down
No BS
Emotions
Enemy
Shit God Damn (feat. Big Sean)
Lost In Ya Love
I Love You
I Love Her
Mirage
Who's Gonna (Nobody)
Favor (feat. Lonnie Bereal & Teyana Taylor)
Push Me Up Ft Teyana Taylor
Autumn Leaves
Run It (feat Juelz Santana)
Pot Of Gold
Don't Lie
Life Itself (feat. Kevin McCall)
Just So You Know
Put Your Hands in the Air
Kiss Kiss (Instrumental)
Kiss Kiss (remix) (feat. Nelly)
Freak At Night/Fan
Run It! - Instrumental
Yeah 3X (Abe Clements Club Remix)
Marvin's Room (Remix)
Stereotype
See You Around
Grass Ain't Greener
Ghetto Tales
Come Home Tonight
Fools With You
Please Don't Judge Me
Perfume
No Lights
To see also...
Artists and lyrics : Random selection of top song lyrics and artists
Jacques Brel | Pink Floyd | Dalida | Patrick Bruel | Henri Dès | Georges Bizet | Le Livre De La Jungle | Francis Cabrel | Robert Charlebois | Claude François | Etienne Daho | Walt Disney | Justin Bieber | Cendrillon | Isabelle Boulay | Diam's | Julio Iglésias | Les Choristes | Garou | Nana Mouskouri | Michel Sardou | Princess Lover | Les Compagnons De La Chanson | Lara Fabian | La Petite Sirène

Hip-Hop Bic | Loin Du Froid De Décembre | Xxzxcuzx Me | Vamos a La Playa | C'est Toi Que Je T'aime | Tendre Rêve | Pokémon Theme | Le Bain De Cléopâtre | Piensa En Mi | My Heart Will Go On | Ma Bite | After All Is Said And Done (Feat. Marc Nelson) | Can't Help Falling In Love | Hey DJ | Your Love | Nous Sommes Les Mêmes | Suavemente | Reviens-moi | L'incendie à Rio | Une Femme Avec Toi | La Blanche Hermine | Ricordu | La Ballade Des Gens Heureux | Je Viens De Là | Bonne Fête Maman
Forgot your password ?
Create an account (free)
Select in the following order :
1| symbol at the bottom of the smiley
2| symbol to the left of the trash
3| symbol at the bottom of the suitcase
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid