Chris Brown Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) song lyrics
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) Chris Brown sheet
artist
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) - Chris Brown lyrics
♪ Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) ♪ official lyrics

Ladies
I'm going to need you all to back away from the door
We are trying to make way for Chris Brown
Ladies
You are not listening
I'm going to need you all to back away from the door
We are trying to make way for Chris Brown

I'm Back
(Pull up, pull up) can't believe the girls, club packed
(What up, what up?) shawty wanna lead me to the back (to the
back)
Ain't been in here 15 minutes, got a pocket full of digits
And she just won't take no
(Hold up, hold up) now little mama wanna get mad
(Slow up, slow up) saying she doesn't wanna share what she
have (she have)
Ain't no particular one that's getting the water gun
So many that I want


They packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Another two just came and said they love me on the radio
Two twins, that's a cool little scenario
They talking leaving right now
Wanna put in some time 'cause you know what they're already
about
(One talking) about she like the way that I pop
(And the other one) said she wanna just watch
I'm game for any damn thang, but there's more than 200 dames
That's ready to go

They packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this

But they keep coming from wall to wall

They packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall
[bridge]
So many look good in here
I don't even know which one I want
If I had to choose you all know
I would take all you all wit me
Who wanna try me on the floor
Who ready to come and get this
All I know I'm feeling this party
And you can see I'm so with it

They packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall


They packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Packed up in here wall to wall and
I don't hear nothing but ladies calling
I'm tryna give one of them all this
But they keep coming from wall to wall

Yea smash on the radio, bet I penned it
Yea smash on the radio, bet I penned it
Yea smash on the radio, bet I penned it
Yea smash on the radio, bet I penned it
Musixmatch.com
Lyrics copyright : legal lyrics licensed by MusiXmatch.
No unauthorized reproduction of lyric. Writer(s): SEAN GARRETT, WALTER SCOTT Lyrics powered by www.musixmatch.com
Comments
Leave a comment for Chris Brown - Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) lyrics
Name/Nickname
Comment
Chris Brown - Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss) song lyrics
Other Chris Brown song lyrics
Without You
Undecided
Superhuman (feat. Keri Hilson)
The Breakup
4 Years Old
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Should've Kissed You
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
No Bullshit
Stuck On Stupid
Love More Ft. Nicki Minaj
Trust Me
Little More (Royalty)
Sweetheart
Hope You Do
Don't Judge Me
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Before You Go (Wake Me Up)
Kiss Kiss (feat T-Pain)
Sex
Loyal
No Air (avec Jordin Sparks)
Your World
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
Bunkin' Ft. Tyga, Jay 305 & T.I.
Zero
Fallen Angel
So Cold
Changed Man
Yeah 3X (Clean Version)
Tell Somebody
Privacy
Flying Solo / Final Destination
Look At Me Now (Ft Busta Rhyme, Lil' Wayne)
Glow In The Dark
Cry No More
Say Goodbye
All Back
She Goin'Up (feat. Tyga)
FALLING DOWN
Right Here
Big Booty Judy
To My Bed
With You
Redlights
Tempo
Yellow Tape
Blow It In the Wind
Ain't Said Nothing
Touch Me
Party Ft. Gucci Mane & Usher
Till I Die Feat. Big Sean & Wiz Khalifa
Mama
Back To Sleep
Ester Dean Feat Chris Brown Drop It Low
Questions
Tough Love
Enemy
The 80s
Fallin' Down
4 Seconds
No BS
Shit God Damn (feat. Big Sean)
Emotions
Seasons Change
Ayo
Autumn Leaves
Who's Gonna (Nobody)
Push Me Up Ft Teyana Taylor
Pot Of Gold
Forever
I Love Her
Mirage
Put Your Hands in the Air
Don't Lie
Life Itself (feat. Kevin McCall)
Just So You Know
Yeah 3X (Abe Clements Club Remix)
Run It! - Instrumental
Freak At Night/Fan
Gimme That (Full Song)
Kiss Kiss (remix) (feat. Nelly)
Kiss Kiss (Instrumental)
I Love You
Lonely Dancer
Yeah 3X
Last Time Together
Matrix
Lost In Ya Love
Grass Ain't Greener
Stereotype
Perfume
Please Don't Judge Me
Come Home Tonight
Do It Again
Discover
See You Around
To see also...
Artists and lyrics : Random selection of top song lyrics and artists
Jacques Brel | Disney | Generique TV | Les Cowboys Fringants | Patrick Bruel | Julien Clerc | Dalida | Bryan Adams | Notre-dame De Paris | Claude François | Jacques Douai | Pocahontas | Tino Rossi | Hugues Aufray | Henri Dès | Chantal Goya | Michel Sardou | Julio Iglésias | Choum | Winx | Comptine | André Claveau | Aishwarya Rai | Mireille Mathieu | Akon

Ce Rêve Bleu | Générique | Boa Sorte/Good Luck | Stupeflip Vite | Parle à Ma Main (Feat Yelle) | Vous Les Femmes | La Quête | Comme Un Boomerang | Le Frunkp | Somebody's Me | L'île Aux Enfants | Mon Soleil | Marin (Enfant Du Voyage) | Ricordu | I Believe In You (feat Il Divo) | ARMSTRONG | I'm Yours | Se-vrak | Ahwak | Je Suis Jalous | On The Floor (Feat Pitbull) | Comme Un P'tit Coquelicot | Wedding Dress (english Version) | Tant Qu'on Aura De L'amour | You Came To Me
Forgot your password ?
Create an account (free)
Select in the following order :
1| symbol to the right of the star
2| symbol to the left of the clock
3| symbol to the right of the target
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid