paroles I Want Candy lyrics
Fiche de I Want Candy lyrics Aaron Carter
artiste
parole I Want Candy - Aaron Carter lyrics
paroles officielles ♪ I Want Candy ♪
SPOKEN

(ring!)
NICK: Hello.
CANDY: Hi, may I please speak to Aaron?
NICK: Oh yeah, hold on. Hey Aaron!
AARON: What?!
NICK: Pick up the phone, it's for you!
AARON: Hello
CANDY: Hey Aaron, it's Candy from school
AARON: Yeah, right Justin, stop messing around.
CANDY: No really, this is Candy.
AARON: Really?
CANDY: Yeah, i swear.
AARON: Wow, what's up?
CANDY: Well, I'm supossed to go to the movies tonight with a
bunch of people
that i really don't know very well, and i was thinking,
i will feel a lot better if you would come with me.
AARON: You want me come to the movies with you?
CANDY: Yay, silly
AARON: I'm down. What time?
CANDY: Meet me in the park at seven.
AARON: Cool.
CANDY: Bye.
AARON: Bye.

(ring!)
AARON: Hey Justin, hey it's Aaron. I can't come out tonight,
i'm gonna see this girl, no her name is Candy, she' real
cute. Gotta go see ya.

I know a girl who's tough but sweet
She's so fine, she can't be beat
She's got everything that I desire
Sets my summer sun on fire

I want candy I want candy
I want candy I want candy

Go to see her when the sun goes down
Ain't no finer girl in town
You're my girl, what the doctor ordered
So sweet, you make my mouth water

oooooohhhh
I want candy I want candy
I want candy I want candy

hey hey hey hey hey hey hey hey

Candy on the beach, there's nothing better
But I like candy when it's wrapped in a sweater
Some day soon I'll make you mine
Then I'll have candy all the time

ooooohhhh
I want candy I want candy
I want candy I want candy

candy in the morning time
candy in the hot sunshine
candy baby cant you see
all i want is your candy heeeyyyyy

all i want is your candy
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Richard Gottehrer, Jerry Goldstein, Richard G Feldman, Bert Berns Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Aaron Carter - I Want Candy paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
Aaron Carter - I Want Candy paroles
Autres paroles de Aaron Carter
You Get To My Heart
Tell Me What You Want
Surfin' USA (remix Euro)
America a o
The Clapping Song / Interlude: Let's Go
The Clapping Song
Little Bitty Pretty One
I'm Gonna Miss You Forever
Nick Snippets
Keep Believing
Dance with me
I Want Candy
Fool's Gold
Do You Remember
Sooner Or Later
Dearly Departed
Hard To LøVë
Summertime
Perfect Storm
Do You Remember (live)
Girl You Shine
Bad 2 Good
Oh Aaron
(Don't) Say Goodbye
I'm All About You
What Did You Want To Say?
Let Me Let You
Through My Own Eyes
Let The Music Heal Your Soul
Let Go
Jump Jump
Life Is a Party
Hang On Sloopy
I Ain't Gonna Take No More
No More No More
My Internet Girl
Iko Iko
I'd Do Anything
One Better
Vindication
The Perfect Storm
One Bad Apple
I Just Can't Wait To Be King
I Will Be Yours
Have Some Fun With The Funk
That's How I Beat Shaq
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Generique TV | Les Cowboys Fringants | Joe Dassin | Serge Gainsbourg | Notre-dame De Paris | La Belle Et La Bête | American Horror Story | Bob L'éponge | Beck | Francis Cabrel | Beyonce | Roméo Et Juliette | Tino Rossi | Justin Bieber | Lady Gaga | Tarkan | Limahl | Patrick Bruel | Claude François | La Petite Sirène | Savant Des Rimes | Bonnie Tyler | K (Nicolas Michel) | Richard Cocciante | Blanche Neige Et Les Sept Nains

L'amour Brille Sous Les étoiles | Freestyle | Les Champs-Elysées | Sodomie | Bang Bang | All Of Me | Je Ne Sais Pas | Supergirl (Totally Spies) | La Chanson De La Pluie | Dernière Danse | If I Die Young (feat. Lil Wayne & Gudda Gudda) | Quand L'appétit Va, Tout Va | Ta Main | Juste Pour Voir Le Monde | Bonjour Belle | Partenaire Particulier | T'aime Un Bad Boy II | Inch' Allah | Pepsi New Generation | What's New Scooby Doo ? | Les Feuilles Mortes | L'aventurier | Seulement L'amour | File La Laine, Filent Les Jours | Say You Won't Let Go
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du casque
2| symbole à droite du smiley
3| symbole en bas de l'enveloppe
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid