Bitches lyrics officiel
Fiche de Bitches lyrics Chris Brown
artiste
parole Bitches - Chris Brown lyrics
paroles officielles ♪ Bitches ♪
s, all bitches, all bitches, all bitches ah
I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah

Higher than the moon, nigga what up
They ain't worth it, nigga need to shut up
Fallin in the pussy, face down in the buttuck
It ain't shit to her, me im just a fuck up
Fuck a hand shake nigga we ain't brothers
On that West side where they reppin for they colors
If you talking big shit, then my dick will make you stutter
All up in your face like its (...)
Right now, make her scream my name and pipe her right down
Nasty I'm a king bitch, give a nigga a wipedown
Twenty four bitches, I'm rolling on chrome
My niggas are smoking on that loud
Bitch try to flunt, Imma blow your back out
I ain't thinking bout a nigga that walk past you
Bitch stole my blunt and said she love my tatoos
I'm that dude, I slang wood, that bamboo
But when she driving on that dick she a damn fool

I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
All these bitches I don't wanna see no niggas
All these bitches I don't wanna see no niggas
Really really though, I don't wanna see no niggas
All the real real niggas that pour shit up already with us

It's a habit, in the club bottle magic
Fucking with these ratchets no purses they got baskets
Its a hand out, bitches(...)guess they addicts
And I ask them are you in like Patrick
Playing with the pussy like it's madden
Fire like a dragon
One say she like me then they all bandwagon
Been leadin as hoes, but they pretty like a pageant
She said she'd let me cut, I had to stab it, fo real though

I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
All these bitches I don't wanna see no niggas
All these bitches I don't wanna see no niggas
Really really though, I don't wanna see no niggas
All the real real niggas that pour shit up already with us

Audemar, big bitch, big bitch, big tipper
Supper club, 20, 000 for the liquor
You see the bitch I'm with, you'll probably never get her
Never cop bottles, with broke niggas
In the corner, post it up(or pour shit up), what the dome
give her
Money flowin like a wet pussy, thats a long river
So you got your bitch on lock, I'll slim jim her
It's that time of the month fuck timber
All my niggas got a bottle with a blunt lit up
Before you pop up, throw your set up
(hop in this bitch, lights lit up?),
Leave with her, a big spender, (bitch shut up?)
(...)Illuminati all through your body
She blow me like a twelve gang shawty you feel me
Pull up in the ‘rari, the fuckin life of the party
I'm getting hoes regardless
Before this rap shit, I'm honest

I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
I don't need no niggas in my section
All bitches, all bitches, all bitches, all bitches ah
All these bitches I don't wanna see no niggas
All these bitches I don't wanna see no niggas
Really really though, I don't wanna see no niggas
All the real real niggas that pour shit up already with us
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Chris Brown - Bitches paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
parole Chris Brown - Bitches officiel
Autres paroles de Chris Brown
Without You
Undecided
Superhuman (feat. Keri Hilson)
The Breakup
No Bullshit
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
4 Years Old
Stuck On Stupid
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
Love More Ft. Nicki Minaj
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Look At Me Now (Ft Busta Rhyme, Lil' Wayne)
Should've Kissed You
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
Before You Go (Wake Me Up)
Little More (Royalty)
Redlights
I Love Her
Cry No More
Loyal
Glow In The Dark
Don't Judge Me
So Cold
Privacy
Sweetheart
Say Goodbye
Changed Man
Sex
No Air (avec Jordin Sparks)
Your World
Party Ft. Gucci Mane & Usher
Tempo
Yeah 3X (Clean Version)
Big Booty Judy
Hope You Do
Summer Breeze
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
Yellow Tape
Flying Solo / Final Destination
Emotions
With You
Remember My Name
Trust Me
Fallin' Down
Ain't Said Nothing
Kiss Kiss (feat T-Pain)
Zero
To My Bed
Lights Out Ft. Tyga & Fat Trel
Blow It In the Wind
Bunkin' Ft. Tyga, Jay 305 & T.I.
FALLING DOWN
Touch Me
Enemy
Play me
Who's Gonna (Nobody)
Matter
Songs On 12 Play (ft. Trey Songz)
Try A Little Tenderness
Erased
Wet The Bed (feat Ludacris)
Started From The Bottom (Freestyle)
Pussy
Oh My Love
Kiss Kiss (remix) (feat. Nelly)
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss)
Run It! - Instrumental
Yeah 3X (Promo Only clean edit)
The 80s
Party Hard / Cadillac (Interlude) featuring Sevyn
Ms. Breezy (feat. Gucci Mane)
Confidence
No Exit
Covered In You
Say Ahh
Tell Somebody
Last Time Together
Poppin'
Liquor
Right Here
Favor (feat. Lonnie Bereal & Teyana Taylor)
Captive
Electric Guitar (Let Go)
Strip (ft. Kevin McCall)
Grass Ain't Greener
Treading Water
Don't Wake Me Up
Yoko On ( Ft Berner, Wiz Khalifa )
Fallen Angel
Paper, Scissors, Rock (feat Big Sean & Timbaland)
Seasons Change
Strip feat. Kevin McCall
Kiss Kiss
No Filter
Questions
Time For Love
See You Around
Lost In Ya Love
Day One
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Le Roi Lion | Generique TV | Serge Gainsbourg | La Reine Des Neiges | Notre-dame De Paris | Cendrillon | Les Inconnus | La Belle Et La Bête | Robert Charlebois | Jean-Jacques Goldman | Justin Bieber | Walt Disney | Claude François | Frank Sinatra | Lady Gaga | Shrek | Max Boublil | Violetta | Princess Sarah | Les Choristes | Hercule (Disney) | Serge Reggiani | Frère Des Ours | Choum | Noir Désir

Pokemon | Lemba | Sur Tes Pas | Chanson Sur Une Drôle De Vie | Soirée Disco | Bébé Ft. Dadju | Un, dos, tres...Maria | Partenaire Particulier | Chem Cheminée | Belle | Les Sans Papiers | Le Blues Du Businessman | If I Ain't Got You | Chanson Sur Une Drôle De Vie | Va Où Le Vent Te Mène | Je Suis Ton Meilleur Ami | Raoui | Jet Lag (feat Marie Mai) | Nous Sommes Un (le Roi Lion 2) | Les Feuilles Mortes | Under Seventeen | Déchiré | Les Yaourts a Tout ! | C'est Pas Facile ... | Il y a Ton Sourire
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en bas du nuage
2| symbole en haut du smiley
3| symbole en bas de l'horloge
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid