Glitter (feat. Big Sean) lyrics officiel
Fiche de Glitter (feat. Big Sean) lyrics Chris Brown
artiste
parole Glitter (feat. Big Sean) - Chris Brown lyrics
paroles officielles ♪ Glitter (feat. Big Sean) ♪
Them yellow diamonds in my chain yeah that must mean I'm
rich
I got those BBS' blushing and you know those diamonds
brighter than a bitch
Just watch 'em glitter, glitter, glitter the whole room lit
up, lit up, lit up
Just watch us glitter, glitter, glitter, glitter, glitter
ain't I shining though

She said it's nice to meet me, my chain is clear like Fiji

My diamonds shine in blue and red you think that shit is in
3D

The way you wanna go Jamaica or Tahiti, don't share you with
no others
Love the money plus I'm greedy,
And it's a piece of cake, I say cause I'm a pro
You little fake boys, it's like Pinocchio
But I'm in Tokyo, gettin massages from these hoes
And you can hate but I'm just flying private on these hoes

Them yellow diamonds in my chain yeah that must mean I'm
rich

I got those BBS' blushing and you know those diamonds
brighter than a bitch
Just watch 'em glitter, glitter, glitter the whole room lit
up, lit up, lit up
Just watch us glitter, glitter, glitter, glitter, glitter
ain't I shining though

Diamonds are yellow this shit look like immigrations
Stacking money to the ceiling, I'ma need a renovation
You a rhinestone shorty, Your shits an imitation
Man my neck shining so bright I feel like I'm on a vacation,
man
So fuck you and your outlet, outfit, you can buy mine from

Sike I'm playing nigga this ain't out yet, silly niggers
Yellow diamonds, my neck froze, neck froze chain heavy
I feel like my neck broke

Them yellow diamonds in my chain yeah that must mean I'm
rich
I got those BBS' blushing and you know those diamonds
brighter than a bitch
Just watch 'em glitter, glitter, glitter the whole room lit
up, lit up, lit up
Just watch us glitter, glitter, glitter, glitter, glitter
ain't I shining though
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): CARL BROWN, TIMOTHY BRUZON, VIDAR NORHEIM, JAMES WALSH Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Chris Brown - Glitter (feat. Big Sean) paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
parole Chris Brown - Glitter (feat. Big Sean) officiel
Autres paroles de Chris Brown
Without You
Undecided
Superhuman (feat. Keri Hilson)
The Breakup
No Bullshit
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
4 Years Old
Stuck On Stupid
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Love More Ft. Nicki Minaj
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Should've Kissed You
Look At Me Now (Ft Busta Rhyme, Lil' Wayne)
Loyal
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
Before You Go (Wake Me Up)
Redlights
Little More (Royalty)
Hope You Do
So Cold
Don't Judge Me
No Air (avec Jordin Sparks)
Glow In The Dark
I Love Her
Privacy
Sweetheart
Big Booty Judy
Trust Me
Changed Man
With You
Say Goodbye
Cry No More
Tempo
Yeah 3X (Clean Version)
Your World
Sex
Party Ft. Gucci Mane & Usher
Emotions
Remember My Name
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
Yellow Tape
Bunkin' Ft. Tyga, Jay 305 & T.I.
Lights Out Ft. Tyga & Fat Trel
Zero
Summer Breeze
To My Bed
Enemy
Flying Solo / Final Destination
Kiss Kiss (feat T-Pain)
Ain't Said Nothing
Blow It In the Wind
Fallin' Down
Touch Me
Mama
Songs On 12 Play (ft. Trey Songz)
Push Me Up Ft Teyana Taylor
Wet The Bed (feat Ludacris)
FALLING DOWN
Run It! - Instrumental
Grass Ain't Greener
Started From The Bottom (Freestyle)
No Exit
Play me
Who's Gonna (Nobody)
Pussy
Matter
Try A Little Tenderness
Tell Somebody
Right Here
Fallen Angel
Favor (feat. Lonnie Bereal & Teyana Taylor)
I Love You
Erased
Too Freaky
Treading Water
Hands up high
Party Hard / Cadillac (Interlude) featuring Sevyn
Ms. Breezy (feat. Gucci Mane)
Say Ahh
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss)
Yeah 3X (Promo Only clean edit)
Covered In You
Try a Little Tenderness (Main Version)
Kiss Kiss (remix) (feat. Nelly)
Touch Me featuring Sevyn
Pot Of Gold
Confidence
Strip (ft. Kevin McCall)
Liquor
Electric Guitar (Let Go)
Seasons Change
Last Time Together
Shattered
Oh My Love
Start It Slow
The 80s
See You Around
Time For Love
Questions
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Generique TV | Notre-dame De Paris | Jacqueline François | Johnny Hallyday | Bryan Adams | Barbara | Le Livre De La Jungle | Walt Disney | Frank Sinatra | Chansons Populaires | Teresa Teng | Rihanna | Violetta | Max Boublil | Emilie Jolie | Fatal Bazooka | Yves Montand | Henri Dès | Wwe | Melissa | The Weeknd | Michael Jackson | Richard Anthony | Mireille Mathieu | Phoebe Buffay

Girlfriend | Perfect | Avec La Foi | Tout Le Monde | Lune | Comme Des Connards | Femmes... Je Vous Aime | Rap Tout | La Camisa Negra | Halo | I Believe ( In Love ) | Toune D'automne | Breakdown | Le Bain De Cléopâtre | L'amour Pour Une Mère | Un Petit Ricard Dans Un Verre a Ballon | Pokemon Saison 2 | Radio | Thème | B-M | Louez Adonai | Les 5 Doigts D'la Main | Nti o Ana | Toulouse | Pour Mieux t Aimer
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en bas de la valise
2| symbole à droite du téléviseur
3| symbole à droite de la loupe
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid