Time and Place lyrics officiel
Fiche de Time and Place lyrics Chris Brown
artiste
parole Time and Place - Chris Brown lyrics
paroles officielles ♪ Time and Place ♪
Girl I wanna be your lover, we can do this all night (Right
now)
But first let me get a lil drank in me
Slap her with a lil Henny, under the hood got a big Hemmey
(Vibes loud)
Oh yeah babe, you gon' feel it when you vibe with me
We all on each other, from the minute you walked in the club
I ain't gotta lie to you, cause you know it, I think I'm
'bout to fall in love (Right now)
We should get ready, cause I'm in the mood
I'm tryna do something to you, but baby hold up

Yeah, champagne on the way, it's a time and a place
Baby girl I wanna take off everything, but I gotta wait
(You're gone, wanting your body)
But it's a time and a place (oh girl), I gotta wait

We got all the time in the world tonight (Baby come down)
I see you sipping a little bit once you get me your taste
and just dance for me
Cause girl when you get it, gon' have you running away
But you can't handle what I got, for ya
(And I won't stop) Cause you deserve all of me baby
Your booty all on me baby, girl can you get on top? (And
ride it)
My bad girl, if I'm moving too fast, I think I need to slow
up
But ain't no more liquor in your glass, girl you better pour
up

Yeah, champagne on the way, it's a time and a place
Baby girl I wanna take off everything, but I gotta wait
(You're gone, wanting your body)
But it's a time and a place (oh girl), I gotta wait

Wait just for a minute, I got her checked out my tat
(Fuck uber) You can sit in my lap
When we ride the Lamborghini, just hold on cause I'm running
every red light baby
No breaks, all gas, it's gon' be a long night baby

Time and a place, when I grab you by the waist
And you make that booty shake, gon' and put it in my face
I'mma eat it like it's dinner on my plate
You been talking shit all night, you better pull your weight
I'm tossing salad, that bitch better bring the dressing with
her
I break the bed when I'm in it, take the dresser with us
It's a blessing when you get it
When I'm licking on the pussy, then caressing on the titties
Got your face in the pillow, grabbing on the sheets
Checking out the plumbing, girl I know you gotta leak
I'm tryna make you scream, I don't wanna speak
I'm tryna have you walking bowlegged by the week
Yeah, champagne on the way, it's a time and a place
Baby girl I wanna take off everything, but I gotta wait
(You're gone, wanting your body)
But it's a time and a place (oh girl), I gotta wait
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Chris Brown - Time and Place paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
parole Chris Brown - Time and Place officiel
Autres paroles de Chris Brown
Without You
Undecided
Superhuman (feat. Keri Hilson)
The Breakup
No Bullshit
Stuck On Stupid
Don't Think They Know (feat Aaliyah)
4 Years Old
Drunk Texting (ft. Jhene Aiko)
Next 2 You (ft. Justin Bieber)
Love More Ft. Nicki Minaj
Chris Brown Ft. Rihanna Turn Up The Music (Remix)
Before You Go (Wake Me Up)
New Flame (ft. Usher & Rick Ross)
Look At Me Now (Ft Busta Rhyme, Lil' Wayne)
Redlights
Little More (Royalty)
Should've Kissed You
Glow In The Dark
Loyal
So Cold
Cry No More
Tempo
Yeah 3X (Clean Version)
Say Goodbye
Privacy
Your World
Changed Man
Big Booty Judy
I Love Her
Don't Judge Me
No Air (avec Jordin Sparks)
Summer Breeze
Emotions
Flying Solo / Final Destination
Hope You Do
Sex
Party Ft. Gucci Mane & Usher
Remember My Name
Zero
Touch Me
With You
Yesterday (feat Diddy Dirty Money)
To My Bed
Ain't Said Nothing
Fallin' Down
Sweetheart
Enemy
Bunkin' Ft. Tyga, Jay 305 & T.I.
Trust Me
Play me
Blow It In the Wind
Who's Gonna (Nobody)
Yellow Tape
Wet The Bed (feat Ludacris)
Lights Out Ft. Tyga & Fat Trel
Kiss Kiss (feat T-Pain)
FALLING DOWN
Songs On 12 Play (ft. Trey Songz)
Erased
Matter
Oh My Love
Tell Somebody
Yeah 3X (Promo Only clean edit)
Kiss Kiss (remix) (feat. Nelly)
Covered In You
No Exit
Try A Little Tenderness
Say Ahh
Ms. Breezy (feat. Gucci Mane)
Wall to Wall (remix) (feat. Jadakiss)
Party Hard / Cadillac (Interlude) featuring Sevyn
Started From The Bottom (Freestyle)
Confidence
I Love You
Captive
Pussy
Electric Guitar (Let Go)
Favor (feat. Lonnie Bereal & Teyana Taylor)
Treading Water
Yoko On ( Ft Berner, Wiz Khalifa )
Strip (ft. Kevin McCall)
Fallen Angel
Paper, Scissors, Rock (feat Big Sean & Timbaland)
Excuse Me Mama
The 80s
Liquor
Kiss Kiss
Strip feat. Kevin McCall
This Christmas
Roses Turn Blue
Shattered
No Filter
What I Do (feat. Plies)
Right Here
Grass Ain't Greener
Time For Love
Questions
Lost In Ya Love
Day One
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Generique TV | Disney | Céline Dion | Notre-dame De Paris | La Reine Des Neiges | Aladdin | La Belle Et La Bête | Serge Gainsbourg | Francis Cabrel | Pink Floyd | Inspecteur Gadget | Chansons Populaires | Claude François | Raiponce | Isabelle Pierre | Henri Salvador | Annie Cordy | Astérix | Yves Montand | Michel Sardou | Enrique Iglesias | Aishwarya Rai | Christina Perri | Code Lyoko | Line Renaud

A Lalala Long | Dark Side Of The Moon | Montpellier | Somewhere Over The Rainbow | Boa Sorte ( Good Luck) | Je Te Promets | Mon Ancêtre Gurdil | La Chanson Des Licornes | Jusqu'à La Ceinture | Je M'en Veux | Psycho | Manman Di Mwen | Ta Reine | L'internationale | Rois Demain | Cry Me a River | Tired Of Being Sorry (Laisse Le Destin L'Emporter) (feat. Nâdiya) | Diamonds Are a Girls Best Friend | Gangsta's Paradise | Deux Mondes | Mon Dieu | Ma Philosophie | Tant Qu'on Aura De L'amour | If I Were a Boy | Femme Libérée
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole en haut de la valise
2| symbole à gauche de la maison
3| symbole en haut de l'étoile
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid