I Want It All lyrics
Fiche de I Want It All High School Musical 3 lyrics
artiste
parole I Want It All - High School Musical 3 lyrics
paroles officielles ♪ I Want It All ♪
Imagine having everything we ever dreamed
Don't you want it?
Maybe
Can't you see it?
Kinda
Imagine first audition after college
I get the lead!
A part for me?
Well of course
Yeah right!
You gotta believe it
Keep talking

You and I all the fame
Sharpay, and what's his name?
sound exciting?
Inviting

Let's do it then
Listening
Personal stylist, agent and a publicist

But where do I fit into this?
With you we can win
Win a part

Think bigger!
Become superstars
That's better
Don't you see that bigger is better

And better is bigger
A little bit is never enough
No, No, No!
{1}
Don't you want it all?
You want it, you know that you want it
The fame and the fortune and more
You want it all, you want it, you know that you want it
You gotta have your star on the door
You want the world nothing less, all the glam and the press

Only giving you the best reviews.

(Sing it!)
I want it all
I want it, I want it, Yeah

My name in lights at Carnage Hall
I want it all!

Can't you see it?
Yeah
They're gonna love me
Ahem
I mean us!
Red carpet, rose bouquets, crowd waiting back stage

I'm with her, don't stop me, I'm not the paparazzi

Invitations, standing ovations

Magazines

Yes please
Gonna be celebrities!

Photographs, fan clubs, give the people what they love
Now you're excited!
I like it

Let's do it then
Times Square, jet setters, sequels
Hey better
New York today, tomorrow, the world!!
Sold out shows
Think bigger
And the oscar goes to...
That's better!
Don't you see that bigger is better
and Better is bigger
A little bit is never enough!

No, No, No!

{2}

I you want it all!
I want it, want it, Want it

The fame and the fortune... and more
I want it all!

I want it, want it, Want it
I gotta have my star on the door
I want the world nothing less, all the glam
and the press
Only giving me the best reviews.
I Want it all!
I want it, Want it, Want it, Radio Cd, Music Hall
We Want it all!
Here in the spotlight we shine, look at who we are
When Broadway knows your name,
Sharpay and Ryan:
you know that you're a Starrrr!
Dance!
I want it, I-I I want it, I want it, I want it,
I-I-I want it, I want it, I want I-I I Want It!
I Want It All! I want it, I want it, I want it! (I Want It
Aall)
The fame and the fortune and more!
I want it all! I want it, want it, want it
I gotta have my star on the door
You want the world nothing less, all the glam and the press
Only givng you the best reviews.
I Want It All!
Paris!
London!
Rome!
Toronto!
La!
Sidney!
Buenos Aires!
Tokyo!
Moscow!
Bollywood!
New York City!!!
We Want It All!!!
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): Robbie Nevil, Robert S. Nevil, Matthew R. T. Gerrard Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
1 réaction pour High School Musical 3 - I Want It All paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
#1 Kikimusique 17/05/2009 à 12:18:50
Je trouve que Sharpay fait trop sa belle dans ce clip !
Ca déchire trop ,j'kiff' la musique!
trop belle Sharpay...
MP3 Télécharger sur iTunes
High School Musical 3 - I Want It All parole
MP3 Télécharger sur iTunes
Autres paroles de High School Musical 3
Can I Have This Dance
A Night To Remember
Walk Away
Just Wanna Be With You
Now Or Never
Right Here Right Now
Scream
The Boys Are Back
Track 3 (High School Musical 3 - Senior Year)
We're All In This Together (Graduation Version)
High School Musical
I Can't Take My Eyes Off You
Just Getting Started
Bet On It
Senior Year Spring Musical Medley
Still There For Me
All Or Nothing
Vivre Ma Vie
Last Chance
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Le Roi Lion | Johnny Hallyday | Julien Clerc | Joe Dassin | La Reine Des Neiges | Julio Iglésias | Grease | Roméo Et Juliette | Chantal Goya | Justin Bieber | Eminem | Maitre Gims | Les Compagnons De La Chanson | Hugues Aufray | Henri Dès | Edith Piaf | Diam's | Alicia Keys | Guy Béart | Adele | Nena | Graeme Allwright | Toto Cutugno | Le Livre De La Jungle | Axelle Red

You're The One That I Want | 99 Luftballons | Vice Et Versa | Besoin D'amour | Ta Main | We Are The Champions | La Nuit N'en Finit Plus | Bad Boys | Creep | Tu Vas Me Détruire | Sous Une Pluie D'étoiles | Demande Au Soleil | Ne M'oublie Pas | In Italia | Téléphone-moi | La Lune Est Morte | La Rue Principale | Let It Be | Chanson Sans Calcium | Tu Es Toujours Là | La Peine Maximum | Tout Donner | Skyfall | You Sang To Me | Vacances J'oublie Tout
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à droite du casque
2| symbole à gauche de l'horloge
3| symbole à gauche du cadenas
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid