Flash lyrics officiel
Fiche de Flash lyrics Usher
artiste
parole Flash - Usher lyrics
paroles officielles ♪ Flash ♪
[Featuring Lil' Kim]

(Lil Kim) You got it going on (what, what) you got it going
on (what, what) Come on, come on Strictly fuck with those
6-digit niggas If the first one is a (9) they a buck behind
I live my rhyme At the same time can't find myself layin up
If you payin up Bullets start sprayin up you know my niggas
is sick the game ain't enough for you to run up in this I
needs stacks of chips you know dream house money, Shit you
just like me so don't start acting funny
(Usher) Your the kind of girl that makes Everybody feel that
your just so damn good (so damn good) But your secrets I
found out So don't deny what you're about I know the truth,
you know I do (I do)
chorus:
I know you get lonely Just like me And you want it Just like
me But act like you don't you know you're just like me
[Usher] Quiet is kept you cry for help When no one else is
there I betcha you touch yourself Does it feel good? Late
night calls, I betcha you do it all Anything to get it off
but you still persist to front on me Baby tell me
(bridge) Why (oh why) do we play this game of chase When we
know we both feel the same way And why do you put me through
all these changes When you know your just a freak like me
your just like me
(Lil Kim)
If I had one wish in the world, I swear to God It would be
for girls to rock pearls, straight out the oyster Voice your
opinion Queen Bee made a million Got mirrors on my ceiling,
so I can see it When ya head be in between it, if I had a
penis I'd be hard that's for real though, niggas start shit,
I'd just flash out my dildo, ya'll move too quick Thought
I'd be memorized by your cocaine bricks And ya smoke gray
six, nigga thought you was a groupie obsessed fan with my
picture in your hooptie You heard my record now ya know I'm
freaky So ya wanna wreck it and ya wanna see me How your
dreams be, you want me sexual In a gun fight, 2 on 3 I'm
next to pull, and I love life Something you never could
imagine, then you woke the fuck up It's just rappin'
(Hook)
Don't front like you don't girl you're just like me Just
like me Just like me
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): JAMES ASHER Lyrics powered by www.musixmatch.com
Commentaires
Postez une réaction pour Usher - Flash paroles
Nom/Pseudo
Commentaire
parole Usher - Flash officiel
Autres paroles de Usher
Foolin' Around
DJ Got Us Fallin' in Love (feat. Pitbull)
Love In This Club (feat Young Jeezy)
Don't You Remember (Luther Vandross)
Tell Me
Same Girl (feat r Kelly)
My Boo (feat Alicia Keys)
U Remind Me (remix) (feat. Method Man & Blu Cantrell)
Let Me
Confessions, Part 1
Separated
Scream
Yeah !
Lemme See (Ft. Rick Ross)
Papers
You Don’t Have to Call
Can U Help Me (Instrumental)
Making Love (Into The Night)
Confessions Part II Remix (Clean)
Sins Of My Father
Revolver
Fuck You (I Don't Want You Back)
I Swear I’m in Love
Certified
His Mistake
Traffic
Superstar (Confessions Special Edition Version)
Confessions Pt.1
His Mistakes (I Can't Win)
Can U Handle It?
Seduction
Pop Ya Collar
Will Work For Love
More - RedOne Jimmy Joker Remix
You'll Be In My Heart
Trading Places
You Got It Bad
OMG (feat. Will.I.Am)
Nice & Slow (live version)
Love In This Club (Remix)
Slippin'
Love 'Em All
I.F.U
Love In This Club (No Rap Version)
U-Turn
There Goes My Baby
What's a Man To Do
U Remind Me
I Need A Girl
His Mistakes
Want Me Back (remix) (feat. Jadakiss)
Nice and Slow (remix)
You Make Me Wanna... (JD remix)
Keep Dreaming
Yeah! (instrumental)
Prayer For You
You Make Me Wanna...
2nd Round
My Boo
I Don't Mind
Climax
Burn
DJ Got Us Falling in Love Again
Good Kisser
Confessions Part II
Crash
Yeah!
Nice & Slow
Monstar
Show Me
Withou You
Moving Moutains
So Many Girls
Promise
Numb
She Don't Know
What Happened To You
Pro Lover
OMG (Oh My Gosh)
Okay
What's Your Name
Slow Jam
Somebody To Love Ft Justin Bieber
U Got It Bad
Say The Words
Moving Mountains
More
Euphoria
U Don't Have To Call
Twisted (feat. Pharrell)
Something Special
That's What It's Made For
This Ain't Sex
She Came To Give It To You
DJ Got Us Fallin' In Love
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Charles Aznavour | Céline Dion | Pokemon | Notre-dame De Paris | Queen | American Horror Story | Henri Salvador | Beck | Kendrick Lamar | Roméo Et Juliette | Tino Rossi | Patrick Bruel | Violetta | Pirates Des Caraïbes | Les Compagnons De La Chanson | Régine | Edith Piaf | Johnny Clegg | Maxime Le Forestier | Winx | Teresa Teng | Graeme Allwright | La Compagnie Créole | Emilie Jolie | The Beatles

Je Voudrais Déjà être Roi | Luau! | Sans Toi | I Am a Bitch I'm a Lover | Belzébuth | Etre Un Homme Comme Vous | Always Remember Us This Way | Réflexion - Mulan | Bang Bang | Vérone | Pauvre âmes En Perdition ( La Petite Sirene) | Salut | Le Tirelipimpon | Monster | Bienvenue à Halloween | Mon Chum Rémi | My African Queen | Un Musicien Parmi Tant D'autres | Je T'aime Maman | La Javanaise | Hakuna Matata | Initials BB | Entre Nous | Ce Matin Va Être Une Pure Soirée | Baby Can I Hold You
Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à gauche de l'oeil
2| symbole en bas de la loupe
3| symbole à droite du téléviseur
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid