Hovi Baby traduction de Jay-Z
Fiche traduction Hovi Baby Jay-Z
artiste
Traduction Hovi Baby - Jay-Z
traduction ♪ Hovi Baby ♪
Commentaires
Postez une réaction pour Jay-Z - Hovi Baby traduction
Nom/Pseudo
Commentaire
paroles Jay-Z - Hovi Baby lyrics
paroles officielles ♪ Hovi Baby ♪
Yes, yes YEP!
Welcome to the. Jay-Z extravaganza
I'd like to introduce my band right now
Just Blaze and the Blazettes, hehe
Right now I want you to give the drummer some
No ma really, give the drummer some
Uhh

Touch the untouchable, break the unbreakable
Shake the unshakeable (it's Hovi baby)
Yeah, ch-chi-uh, uh-ch-ch-uh, un-breakable
Rock the unrockable (it's Hovi baby)

[Jay-Z]
Follow the flow, look
They say a midget standin on the giant's shoulder can see
much
further than the giant. (the giant.)
So I got the WHOLE rap world on my shoulder they tryin to
see
further than I am. (than I am.)
And I have been tryin to be patient with they preoccupation
with David and Goliath. (Goliath.)
But sooner or later, that patience gonna run it's course
and I'm forced to be a tyrant. (be a tyrant.)
But bein tyrant, comin through your environment
Iron mask, nigga iron gas, nigga I am back
With "The Team," no I in that
R.O.C., y'all not eyein that
Y'all don't see, clearly cause the reign ain't gone
"The Dynasty," no not Ming but Shawn's
Dame careems, nigga it's the gangsta team
Stop your run, one of the reasons that they call us gangrene
The other reason, we got a gang of green
If there's better at gettin cheddar that remains to be seen,
nigga

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jeah, jeah

[Chorus]
Can't touch the untouchable, break the unbreakable
Shake the unshakeable (it's Hovi baby)
Can't see the unseeable, reach the unreachable
Do the impossible (it's Hovi baby)

Can't move the unmoveable, stop the unstoppable.

[Jay-Z]
Jeah, look
I'm so far ahead of my time, I'm bout to start another life
Look behind you, I'm bout to pass you twice
Back to the future and gotta slow up for the present
I'm fast, niggaz can't get past my past
How they propose to deal with my perfect present?
When I unwrap "The Gift & the Curse" in one session
Ain't no livin person can test him
Only two restin in heaven can be mentioned in the same
breath as him
Seven straight summers, critics might not admit it
But nobody in rap did it, quite like I did it
If you did it I done it before, you get I had it
Got mad at it and don't want it no more
And that goes for everything from flippin that raw
Flippin whores, flippin vocal chords, don't get it twisted
Get it right, did different, did it better, did it nice
Did the impossible then did it twice (get it right)

[Chorus]

[Jay-Z]
Yup! Hovi's home, the global phone
The world is back in order the number one rap recorder is
back
You cats overfelt yourself
You couldn't help yourself, now witness the reel for reel
In my absence cats get, absent-minded
Now it's time to rewind and remind 'em
why I'm in the position that I am
changin the game, my game could nail Madonna
Well after I'm gone, they'll honor
history in the makin, Pistol Pete
leave competition shakin without missin the beat
Chasin the hi-hat all over the track
The snare is scared of the air in here, BOOM!
And plus I get paper dog, don't let me forget
The watch face so blue like it's holdin it's breath
Can't see me skill for skill or check for check
It's the bow tie flow dog, I bring it to your neck
Live and correct I will bring it to your set
I got now, I don't care who got next
Rapper slash exec, Kordell Stewart
Your flow all y'all usin is mine, you're all useless
You ain't a factor, who are you foolin?
You all are faggots, you takin it backwards (takin it
backwards)
I'm tryin to progress with this rap shit
Nigga, nigga your whole career is a accident
Who was gassin 'em? (Fuck outta here!)

[Chorus]
Musixmatch.com
Droits paroles : paroles officielles sous licence MusiXmatch respectant le droit d'auteur.
Reproduction parole interdite sans autorisation. Writer(s): KENNETH EDMONDS, SHAWN CARTER Lyrics powered by www.musixmatch.com
Autres traductions de Jay-Z
Niggas In Paris (feat Kanye West)
Empire State Of Mind
Part II (On The Run) (feat Beyoncé)
99 Problems
Why I Love You (feat Kanye West)
Young Forever
Glory
Umbrella (feat Rihanna)
Excuse Me Miss
Run This Town (Ft Rihanna & Kanye West)
Murder To Excellence (feat Kanye West)
Can't Knock The Hustle (remix)
No Church In The Wild (feat Kanye West & Frank Ocean)
Can't Get With That
Blueprint (Momma Loves Me)
Somebody's Girl
Never Change
Justify My Thug
Jigga My Nigga
Do You Believe (Hova Interlude)
Poppin' Tags
It's Hot (Some Like It Hot)
H.A.M
Come And Get Me
Hova Song (Outro)
Hard Knock Life (Ghetto Anthem)
Politics As Usual
Some People Hate
That's My Bitch (feat Kanye West & Elly Jackson)
Oceans (feat Frank Ocean)
Tom Ford
This Can't Be Life
Heart Of The City (Ain't No Love)
Breathe Easy (Lyrical Exercise)
Change Clothes (feat Pharrell)
Lucifer
F.U.T.W.
BBC (feat Nas)
D'Evils
Holy Grail (feat Justin Timberlake)
Intro
You Must Love Me
Hola' Hovito
Ain't No Nigga (feat Foxy Brown)
FuckWithMeYouKnowIGotIt (feat. Rick Ross)
Intro / a Million And One Questions / Rhyme No More
I Know What Girls Like
Money, Cash, Hoes
Ride Or Die
If I Should Die
À découvrir...
Artistes et paroles : sélection aléatoire parmi les artistes et lyrics du moment
Le Roi Lion | Generique TV | Queen | Serge Gainsbourg | Jacques Douai | Beyonce | Winx | Georges Bizet | Walt Disney | Savant Des Rimes | Astérix | Pocahontas | Kendrick Lamar | Lady Gaga | Emilie Jolie | Edith Piaf | Camille | Choum | Anne Sylvestre | Les Choristes | Robert Charlebois | Eminem | France Gall | Barbie | Glee Cast

Problème de connexion ?
Ouvrir un compte (gratuit)
Sélectionnez dans l'ordre suivant :
1| symbole à gauche du téléviseur
2| symbole en haut de l'ampoule
3| symbole en haut de l'appareil photo
grid grid grid
grid grid grid
grid grid grid